וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מי בלאט יסמוך?

צ'אק אידסון ודורון פרקינס עומדים ראש בראש השבוע במסגרת פינתנו 'על הסכין', שבה ננסה לסייע לכם להחליט מי יקלע יותר נגד ז'אלגיריס קובנה. התשובות בפנים

בפינת 'על הסכין' אנחנו בדרך כלל בוחרים בחלוץ שצפוי להעשיר את הכיס שלכם, אבל הפעם אנחנו חורגים ממנהגנו ופשוט מנסים לנחש מי יהיה לוהט יותר במשחק ביום חמישי בין מכבי תל אביב לז'אלגיריס קובנה: צ'אק אידסון או דורון פרקינס, שזוכה מהווינר ליתרון של שתי נקודות. נסייע לכם להגיע לפיתרון עם כמה נתונים סטטסיטיים, שעשויים לעזור.

משחק מספר 79: אידסון - פרקינס (2+) 1.85, 7.0, 1.85

תחילה חשוב להדגיש כי מדובר בשני שחקנים מצוינים, שאמורים לתת העונה תפוקה לקבוצה של דייויד בלאט בהתקפה. פרקינס דיבר בתחילת העונה על כך שהוא צופה שהוא יהיה שחקן מוביל ברוטציה של בלאט, בעוד אידסון הוא אחד הזרים היחידים שנותרו מהסגל של השנה שעברה ורבים תולים בו את תפקיד המפתח בהתקפת הצהובים.

בשני משחקי הליגה, פרקינס קלע 10 נקודות נגד הפועל גלבוע/גליל עליון האלופה ו-20 נקודות במשחק החוץ נגד אשקלון. בסך הכל שיחק הרכז 27.5 דקות בממוצע למשחק. אידסון לעומת זאת שיחק 23 דקות בממוצע למשחק, שבהן סיים עם ארבע נקודות בלבד מול גלבוע/גליל ותשע נגד אשקלון.

ומה קרה ביורוליג במשחק ההפסד מול קאחה לבוראל? פרקינס שיחק 19 דקות שבהן סיים עם שבע נקודות, בעוד אידסון היה שותף ל-30 דקות שבהן סיים עם 14 נקודות, אך חשוב להדגיש שמרבית הנקודות שלו היו בגארבג' טיים. אנחנו צופים שאידסון יקלע יותר נגד קובנה, גם אם פרקינס זוכה בשתי נקודות יתרון במסגרת ההימור.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully