וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הכותרות הן כבר גנבו

ווסט ברומיץ' היא לא קבוצה נוצצת, אבל אם תסתכלו היטב על טבלת הפרמייר ליג, היא נמצאת במקום השישי ולא במקרה. וגם תעיפו מבט אל אלקורקון, שעשויה לעשות צרות לבילבאו

בכל שבוע אנחנו תרים אחרי הקבוצות שפשוט מניבות רווחים מבלי להתבלט יותר מדי. הן לא חייבות להיות מצטיינות, אלא העובדה שהן לא נמצאות באור הזרקורים עוזרת להן להשיג ניצחונות מפתיעים ולהמשיך הלאה בתוכניות שלהן. הפעם בחרנו במסגרת הפינה 'הסוסה השחורה' בשתיים: ווסט ברומיץ' ואלקורקון. תיכף תבינו בדיוק על מה אנחנו מדברים.

משחק מספר 21: לסטר - ווסט ברומיץ' 3.0, 2.8, 1.8

מבלי שאולי שמתם לב, ווסט ברומיץ' השתחלה לה אל המקום השישי בפרמייר ליג. לא קבוצה גדולה או נוצצת, אבל כזו שמקדימה את בולטון, ניוקאסל, אסטון וילה ואפילו ליברפול. מה היא עשתה כדי להגיע לשם ואיך לא שמנו לב לקיומה?

ווסט ברום פתחה את העונה בתבוסה מחפירה 6:0 לצ'לסי, אבל כנראה שמכאן החליטו במועדון לצאת לדרך חדשה וגייסו את כל הכוחות כדי להתאושש עם 0:1 על סנדרלנד. לאחר מכן הגיע הפסד לליברפול 1:0, אבל זה לא מנע מהקבוצה הקטנה לסיים ב-1:1 נגד טוטנהאם ולגבור על בירמינגהאם 1:3. בהמשך הגיע ניצחון מפתיע מאוד על ארסנל 2:3 ושתי תוצאות התיקו מול בולטון (1:1) ומול מנצ'סטר יונייטד (2:2) סימנו אותה כאחת המפתיעות העונה. במחזור האחרון, אגב, גברה קבוצתו של רוברטו די מתאו 1:2 על פולהאם.

אבל אם לא הסתפקתם בכך, זה הזמן לספר או יותר נכון להזכיר לכם שאותה ווסט ברומיץ' הייתה זו ששלחה רק לפני חודש את מנצ'סטר סיטי בסיבוב הקודם של גביע הליגה. ברומיץ' גברה 1:2 על התכולים של רוברטו מאנצ'יני אחרי שג'יאני זוויברלון הבלם וסיימון קוקס החלוץ כבשו תוך שתי דקות שני שערים שמחקו את היתרון של סיטי.

השנים האחרונות לא עשו טוב לווסט ברומיץ' בגביע הליגה, כאשר ההופעה האחרונה שהייתה טובה מבחינת הקבוצה הייתה בעונת 2003/4, אז נעצר המועדון ברבע הגמר לאחר הפסד לארסנל 2:0. עוד קודם לכן הפתיעה הקבוצה את ניוקאסל ומנצ'סטר יונייטד. אשתקד ווסט ברומיץ' נעצרה על ידי ארסנל בסיבוב השלישי אחרי הפסד 2:0. אנחנו הולכים על ניצחון ודאי.

ההימור: 2

משחק מספר 68: אלקורקון - אתלטיק בילבאו 3.25, 2.85, 1.70

אוי, כמה שבריאל מדריד לא יכולים לשמוע את השם אלקורקון, ותיכף גם אתם אולי תיזכרו ותבינו למה. אלקורקון היא קבוצה קטנה יחסית בספרד, שמשחקת בליגה השנייה, אבל שמה עלה לכותרות בעיקר אחרי שבשנה שעברה הקבוצה הזו הדהימה את ריאל מדריד בסיבוב הרביעי של גביע המלך, אותו מפעל שעליו אנחנו מדברים כעת, עם ניצחון 0:4 סנסציוני מול ראול, ששיחק אז בבלאנקוס. במחצית אלקורקון הובילה כבר 0:3 וריאל המסכנה פשוט נראתה אומללה.

לאחר אותו משחק נערך הגומלין, אבל ריאל לא הצליחה למחוק את החרפה מול מי שנחשבת כקבוצה חלשה עד היום. רפאל ואן דר וארט הציל מעט את הכבוד של ריאל עם שער יחיד בגומלין, ששלח את ריאל להתארגן לליגה. אלקורקון עלתה לשמינית הגמר ולא הייתה רחוקה מלשלוח הביתה גם את סטנאנדר, שניצחה 2:3 במשחק החוץ שלה את הקבוצה הקטנה והאלמונית, כשהגומלין הסתיים ב-0:0, שעצר את הדהירה הזו.

כיום מדורגת אלקורקון במקום התשיעי בליגת המשנה בספרד כשיש לה ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. אל שלב 32 האחרונות היא הגיעה העונה בגביע המלך לאחר שניצחה את סלטה ויגו 2:3 וגברה בפנדלים על פונפרדינה. בכל מקרה, אנחנו מזכירים לכם שיהיה משחק גומלין, אבל אנחנו חייבים להודות שאנחנו מריחים הפתעה באופק.

ההימור: X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully