וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "הרוח וההתלהבות עשו את ההבדל"

25.10.2010 / 23:11

מאמן גלבוע/גליל ידע מה הביא את ניצחון הבכורה שלו, על מכבי חיפה. חסין מסכים: "זה היה משחק של הקרבה, הם רצו יותר"

כדורסל גדול לא היה הערב (שני) בנשר, אך ניצחון בכורה לגלבוע/גליל - זה כן. האלופה של ליאור ליובין גברה על קבוצתו של אלעד חסין 77:83 בתום ארבעים דקות חלשות משהו, וכעת עומדות שתי הקבוצות של מאזן של ניצחון והפסד. למרות שזכו לחגוג הערב בכרמל, באלופה עדיין שוקלים לבצע שינוי פרסונלי בסגל, כשבשלב זה כי מי שצפוי לעזוב הוא ליאו ליונס, שלא קיבל דקה הערב. מועמדותו של דני גרין, בוגר מכללת צפון קרוליינה, ששיחק בעונה שעברה בקליבלנד, ירדה בשלב זה מהפרק.

"החבר'ה נראו לי מאוד עייפים, אפילו אני הייתי עייף, אבל הדברים הקטנים עשו את ההבדל וכמובן הרוח וההתלהבות", הסביר בסיום ליאור ליובין מה הביא לקבוצתו את הניצחון בסופו של דבר, שבוע אחרי התבוסה למכבי תל אביב. "אולי המשחק בשבוע שעבר עשה לנו טוב, הכי חשוב להשחיז את הסכין לפני שמשתמשים בו". ליובין התייחס לעומס על גל מקל לאור פציעתו של גוני יזרעאלי: "מאוד קשה לי במצב הנוכחי, גם לגל קשה פיזית, אבל יש לנו שחקנים מצוינים ועדיין ניצחנו, למרות כל הקושי".

רודני גרין, שהצטיין עם 19 נקודות עבור המנצחים, הוסיף: "יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד וללמוד. אנחנו צריכים להפעיל לחץ טוב יותר. זה היה מבחן טוב מאוד ותוצאה טובה מאוד עבורנו".

מנגד, אלעד חסין ידע שלקבוצתו לא ממש הגיע לנצח. "הפסדנו את המשחק בחצי הראשון, כשהם קלעו 70 אחוז מהשתיים. זה אחוז מאוד גבוה. זה היה משחק של הקרבה ונחישות והם רצו יותר מאיתנו, ומגיע להם קרדיט. הצלחנו לחזור, אבל עשינו טעויות של חוסר ריכוז. הדרך עוד ארוכה".

יוני ניר הוסיף: “עשינו טעויות, וחבל שלא לקחנו את המשחק שהיינו צריכים. זה לא עניין של חוסר ביטחון אלא משהו שקורה בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully