וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופמן: "באים לעשות את הטוב ביותר"

נבחרת ישראל בכדוריד יוצאת למשחק בסלובקיה. מאמן הנבחרת, שלמה הופמן מודה : "הם ביתיים וטובים מאיתנו"

נבחרת ישראל בכדוריד קיימה הערב (שני) את האימון המסכם שלה, כשהשחקנים ימריאו הלילה לוינה ומשם לסלובקיה, שם ייערך ביום רביעי (18:30) משחקה הראשון בשלב השני של מוקדמות אליפות אירופה מול סלובקיה. "כולם בריאים וזה הכי חשוב", הדגיש המאמן שלמה הופמן. "למדנו את סלובקיה, מה כל אחד מהשחקנים עושה, איך הם משחקים כנבחרת ובעיקר התכוננו מבחינה הגנתית. זו נבחרת חזקה, אבל אנחנו לא אמורים להיות מופתעים. הם ביתיים וטובים מאיתנו, אבל אנחנו באים לעשות מבחינתנו את הטוב ביותר, והטוב ביותר זה לנצח".

יו"ר האיגוד דורון שמחי הגיע כדי לברך את השחקנים, והופמן אמר להם הערב: "הביחד שלנו עושה אותנו הרבה יותר טובים, ולא יכולת של שחקן כזה או אחר משפיעה על קצב המשחק שלנו. הכי חשוב שניראה כמו יחידה אחת. גם אם ננצח הדרך עוד ארוכה, זה לא ייגמר במשחק הראשון. אנחנו נצטרך לנצח 3-4 משחקים על מנת להעפיל לאליפות. היריבות קשות, אבל אני מקווה שנביא את היכולות שלנו לידי ביטוי וננצח".

הנתון המעניין בנבחרת הסלובקית, שכבר הופיעה בגמר אליפות אירופה ואליפות העולם, הוא שרק שחקן אחד משחק בליגה המקומית. היתר משחקים בליגות מובילות באירופה - 5 שחקנים מהבונדסליגה הראשונה והשנייה בגרמניה, 7 שחקנים משחקים בליגה הבכירה בהונגריה, בהם והיתר מפוזרים בליגות הספרדית, הצרפתית, השוויצרית והקרואטית. במקביל למשחקה של ישראל, תארח שבדיה את נבחרת מונטנגרו, כאשר בסיום המשחקים ביוני 2011, שתי הראשונות בבית יעפילו אוטומטית למשחקי אליפות אירופה שייערכו ב-2012 בסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully