וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה בהילוך שני

הרגלנו אתכם לטוב בפינת 'לפנינו המבול', אבל הפעם אנחנו הולכים להיות סולידיים יותר עם שלושה משחקים בגביעים המקומיים השונים ברחבי אירופה

את הרעיון של הפינה 'לפנינו המבול' כבר הספקתם להבין. אנחנו בסך הכל מנסים למצוא את המשחקים הגשומים מבחינת שערים, אלו שאנחנו מרגישים שהולכים להיות בהם כמות נכבדת של שערים, ומי שעוד לא יודע איך עושים זאת, נזכיר.

ההימור הנפוץ בווינר הוא "אנדר/אובר שערים (2-3)", כלומר אם אתם חושבים שלא יובקעו שערים או יובקע שער אחד, אתם מסמנים 1. אם לדעתכם יובקעו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X, ואם אתם חושבים שיובקעו למעלה מארבעה שערים, אתם מסמנים 2.

תקציר הפרקים הקודמים: נפלנו חזק עם ההימור על כך שיהיו שערים בין המבורג לבאיירן מינכן (טענו שיהיו שניים או שלושה) ובעצם המשחק הסתיים ב-0:0 מרגיז. היינו קרובים לניחוש מדויק על מכבי חיפה נגד אשדוד, כשטענו שיהיו ארבעה שערים ומעלה, אבל השתיים הסתפקו ב-1:1. אלא שההימור המוצלח היה בין מנצ'סטר סיטי לארסנל, כשטענו שיהיו שניים או שלושה שערים, והתוצאה 0:3 לארסנל סיפקה עבורנו את העבודה.

משחק מספר 19: אנדר/אובר שערים: באיירן מינכן - ורדר ברמן 3.75, 1.90, 2.20

איזה משחק מחכה לנו בגרמניה בין שתי הקבוצות המצוינות, שאמנם נמצאות העונה עד עכשיו בדעיכה מסוימת, אבל אמורות להתעשת כשמדובר במשחק גביע חשוב. השתיים במגמות התקפיות שונות לחלוטין העונה, כשבאיירן הבקיע בסך הכל שמונה שערים בתשעה מחזורי ליגה, ובסך הכל במשחקיה נכבשו העונה 16 שערים, בעוד אצל ברמן, שכבשה 17 שערי ליגה, נכבשו בסך הכל 35 שערים (ממוצע של 3.8 שערים למשחק). מה יקרה הפעם? אנחנו הולכים על כמות סולידית.

ההימור: X

משחק מספר 46: אנדר/אובר שערים: ניוקאסל - ארסנל 3.40, 1.90, 2.35

איזו התקפה מציינת יש לארסנל, ויכולנו לראות את זה היטב דווקא במשחק החוץ של התותחנים נגד מנצ'סטר סיטי, שהושפלו בבית 3:0. לארסנל יש התקפה מצוינת, ולמרות שארסן ונגר מתוכנן לעלות עם הרכב מחליפים למשחק גביע הליגה, לניוקאסל יהיה קשה להתמודד מולם. ארסנל כבשה 21 שערים בתשעה משחקי ליגה ובסך הכל במשחקיה נכבשו 3.4 שערים למשחק, בעוד אצל ניוקאסל הכמות היא מתונה יותר, שכן במשחקי המגפייז נכבשו בממוצע שלושה שערים למשחק. גם כאן קשה להעריך שתהיה התפוצצות מבחינת כמו השערים.

ההימור: X

משחק מספר 84: אנדר/אובר שערים: ריאל סוסיאדד - אלמריה 1.75, 2.80, 3.15

לא משחק גדול או מסקרן במיוחד בספרד, אבל בכל זאת אופציה לעשות קצת כסף עם הימור מסוכן על משחק רב שערים בין ריאל סוסיאדד לאלמריה במסגרת גביע המלך. הנתונים מראים שאצל סוסיאדד, שמדורגת במקום ה-16 בליגה, נכבשו 18 שערים בשבעה משחקי ליגה, בעוד אצל אלמריה הקטנה הכמות אף הייתה זעומה יותר. אלמריה כבשה שישה שערים בלבד וספגה שבעה, מה שלא אמור אולי להבטיח כמות רבה של שערים. אלא שבווינר כמו בווינר צריך לקחת סיכונים, ואנחנו לוקחים אחד כזה עם משחק שבו יהיו ארבעה שערים ומעלה.

ההימור: 2

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully