וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת: "אם לא נתחיל לנצח, נהיה אבודים"

מאמן שאלקה מתחיל לאבד מהאופטימיות שהייתה לו בשבועות האחרונים, אך מצהיר: "אין לי שום כוונה לעשות שינויים בסגל"

שאלקה במשבר עמוק וזה כבר ממש לא סוד. מי שחשב שהניצחון 1:3 על הפועל תל אביב בליגת האלופות ישחרר משהו אצל הכחולים התבדה ביום שבת כשהקבוצה סיימה בתיקו 0:0 מול איינטרכט פרנקפורט, לאחר שהאחרונה הגיעה לאינספור הזדמנויות והחמיצה ברשלנות. לשאלקה יש כרגע שש נקודות בלבד לאחר תשעה מחזורים והיא במקום ה-16 בליגה. מאמן הקבוצה פליקס מגאת התראיין היום (שני) והתייחס למצב הקבוצה.

"אנחנו לא יכולים לצאת בהצהרות על המצב שלנו כרגע", אמר המאמן, "כמובן שהדרך עוד ארוכה עד שנצא מהמשבר. אנחנו חייבים לצאת מהמשבר דרך כמה ניצחונות משכנעים. אם לא נעשה את זה, העונה שלנו תהיה אבודה". הגרמני ספג ביקורת על כך שהוריד מעט מהעומס באימונים לאחר הניצחון על האדומים והגיב: "חיפשתי דרכים לשפר את היכולת של הקבוצה. עד עכשיו עשינו הכל בצורה רגילה, אז רציתי לשבור קצת את השגרה. בשבוע הנוכחי נחזור לאימונים כרגיל".

מגאת נשאל האם הוא מתכנן שינויים בסגל לקראת ינואר והשיב: "אין שום דיבור על זה כרגע. יש לי אמון מלא בסגל הקיים, ושינוי לא מתוכנן. אנחנו גם לא מתכוונים לשחרר מישהו. הסגל שלנו מצוין כמו שהוא. בקיץ הלכנו על קונספט אחר ממה שהיה בשנים האחרונות ואחרי שהעפלנו לליגת האלופות, הבאנו שחקנים מנוסים". הגרמני נשאל האם הגביע הוא הדרך האחרונה של הקבוצה שלו להשיג כרטיס לאירופה לעונה הבאה: "אין ספק שזו הדרך הכי קלה להגיע לשם. לשם כך אנחנו חייבים לנצח את פרנקפורט כבר מחר".

בתוך כך, ויום לאחר פיטוריו של זבונימיר סולדו, הודיעה קלן על החתמתו של פרנק שייפר למאמן הקבוצה. שייפר בן ה-47 התחיל את קריירת האימון שלו כבר ב-1982 בקבוצות הנוער של קלן. אחרי 15 שנה עבר לאמן בקבוצה עד גיל 19 של באייר לברקוזן למשך שש שנים, כשבסיומן חזר לתפקיד המקביל במועדון האם שלו. ב-2006 שימש כעוזר המאמן בקבוצה הבוגרת. עונה לאחר מכן חזר לקבוצת המילואים של המועדון ומאז אימן אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully