וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - בני יהודה: עוד מישהו רוצה להתנצל?

25.10.2010 / 18:54

אפק הושעה אחרי שפלט מילים מיותרות לפני מספר ימים והתנצל בפני קשטן: "טעיתי". ברמת גן היה זה בוקסנבוים שנזרק והוחזר

עומר בוקסנבוים, קשרה של הפועל רמת גן, שנזרק אמש מאימון הקבוצה בשל מספר מילים מיותרות שפלט לעברו של המאמן שלומי דורה במהלך משחקון פנימי, התנצל היום בפני חבריו לקבוצה וחזר להתאמן. 'בוקסה' יצטרף לאלין טופוזאקוב ועידן סרור שהתעמתו ביניהם במהלך משחק ההפסד למכבי תל אביב בשבת וכל השלושה יממנו מכיסם כעונש, ארוחה משותפת לשחקני הקבוצה.

רמת גן תארח מחר (שלישי, 18:00, וינטר, אין שידור) את בני יהודה במסגרת גביע הטוטו כאשר נראה שמספר שחקנים יקבלו מנוחה על מנת לא להעמיס עליהם לקראת משחק הליגה החשוב של הקבוצה בשבת נגד מכבי פתח תקווה. המאמן דורה לא תרגל את ההרכב הפותח באימון היום ונכון לעכשיו לא ידוע מי יהיו ה-11 שיפתחו מחר נגד הזהובים. וובה בראון שסובל ממתיחה ברצועת הברך ותמיר בן עמי הפצוע במפשעה, לא יכללו בסגל למשחק.

הרכב משוער: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה (פאבלו בונדיאה), קרלוס צ'קאנה, קלאודיו ריברו, תמיר פור, גל לוי, אופיר חיים, לירון דיאמנט, קרום ביבישקוב.

קשטן החליט להשעות את אפק

הלחץ בבני יהודה מתחיל לצאת החוצה. הערב (שני) התברר כי הקשר עמרי אפק פלט מילים מיותרות כלפי המאמן דרור קשטן באימון לפני היציאה למשחק בנצרת עילית מול הפועל עכו בשבת. זה עלה לאפק בהשעייה מהאימונים עד לאחר המשחק מחר בגביע הטוטו מול הפועל רמת גן. אפק בכל מקרה לא ערך אימונים מלאים בשבועיים וחצי האחרונים עקב פציעה במפשעה, והוא לא תוכנן ליטול חלק במשחק גביע הטוטו. "טעיתי", הודה אפק הערב. "התנצלתי בפני דרור ואני מקווה לחזור לפעילות כמה שיותר מהר".

מלבד אפק המושעה, גם איציק עזוז לא ערך אימון מלא בשל רגישות בשריר הירך האחורי. הקבוצה ערכה הכנה אחרונה לקראת משחק גביע הטוטו מחר נגד הפועל רמת גן בוינטר, כאשר בצוות המקצועי מתכננים מספר שינויים בהרכב, גם בשל יכולתם החלשה של מספר שחקנים בהפסד לעכו בשבת וגם בכדי לא להעמיס על שחקני ההרכב לקראת משחק הליגה בשבת, אותו הגדירו גורמים בקבוצה כ"משחק שחובה לנצח בכל מחיר". מי שאמור לקבל דקות ראשונות אחרי חודש הוא הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שהחלים כמעט לגמרי מהפציעה בגבו וצפוי לחזור להרכב.

מוקדם יותר הודיעה הקבוצה באופן רשמי כי משחקה הביתי נגד בני סכנין במחזור הקרוב, ייערך במגרש בשכונת התקוה וזאת בשל שזרוע החורף המתקיים בבלומפילד. בימים האחרונים נערכו מספר פגישות עם גורמים במשטרת תל אביב על מנת לתאם את קיומו של המשחק בשכונה וכעת התקבל אישור סופי.

המשטרה אישרה נוכחות של כ-3,000 צופים במגרש, כאשר החל ממחר תחל מכירת הכרטיסים לאוהדי בני יהודה במשרד הכרטיסים "לאן" והחל מ-14:00 גם בקיוסק "כתום" הנמצא בסמוך למגרש. לאוהדי בני יהודה הוקצו כ-1,000 כרטיסים בלבד, כאשר היתר שייכים למנויים, מוזמנים ואוהדי הקבוצה היריבה.

אבטחת האירוע תתקיים כרגיל העונה, ללא שוטרים ביציע, אלא בעזרת מערך של חברות אבטחה בלבד. בכל מקרה, יוצבו כוחות משטרתיים בכוננות מחוץ לאצטדיון, ככוח התערבות למקרי חירום, כפי שהדבר מתקיים בכל האצטדיונים העונה.

הרכב משוער: רן קדוש, טל משען, איבן גארידו, דין מורי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, פדרו גלבאן, ג'ורג' אמסיס, פיני בלילי, איליה יברויאן.

(עדכון ראשון: 13:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully