וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יצחקי אינו זקוק לניתוח נוסף

25.10.2010 / 16:09

הבדיקה אישרה שהחלוץ לא זקוק לניתוח לשחזור הרצועה בברך, צפוי לחזור למגרשים עוד העונה. פאביצ'ביץ' נטש את האימון

בשורות חיוביות למכבי תל אביב: תוצאות הבדיקה שערך ברק יצחקי היום (שני) בברצלונה אצל ד"ר רמון קוגאט העלו שהוא אינו זקוק לניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו. הליך ההחלמה של יצחקי מהפציעה מתפתח כמצופה ועל פי המתוכנן, ומיד עם חזרתו לארץ (ביום שלישי) יחל בהליך השיקום על ידי הצוות הרפואי של המועדון. משמעות הדברים היא שהליך השיקום של החלוץ יקוצר, כאשר מסתמן שהוא צפוי לחזור לשחק עוד העונה. במכבי קיימצ אופטימיות זהירה לגבי מועד חזרתו, כאשר ההערכה החיובית מדברת על טווח זמן של כשלושה או ארבעה חודשים. למרות זאת, כל הגורמים במועדון לוקחים בחשבון שהליך ההחלמה יכול בסופו של דבר להימשך כמו בתחזית הראשונית, משמע כשישה חודשים. כידוע, הפציעה קרתה לפני חודשיים.

אחרי שאתמול (ראשון) נהנו מיום חופשי, חזרו היום שחקני מכבי תל אביב להתאמן והחלו בהכנות לקראת המשחק נגד בני סכנין, שייערך ביום רביעי הקרוב באצטדיון רמת גן במסגרת גביע הטוטו. כזכור, המשחק יתקיים ללא קהל בעקבות העונש שספג המועדון בשבוע שעבר בבית הדין המשמעתי לאחר שהורשע בסעיף של התפרעות אוהדים בדרבי.

סגל מלא עמד לרשות הצוות המקצועי לאחר שכל הפצועים החלימו כמעט לחלוטין ונטלו חלק מלא באימון. אבי סטרול, שמחלים ממתיחה בגיד הברך, וג'יבריל סידיבה, שהתגבר על מתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, התאמנו עם חבריהם לראשונה מאז ההפסד בדרבי לפני שבוע וחצי. סאבו פאביצ'ביץ פרש לקראת סוף האימון בעקבות רגישות בקרסול.

ראשי המועדון אירחו היום באימון את כל מאמני קורס הפרו של ההתאחדות לכדורגל, שנכחו ביציע מגרש האימונים בקרית שלום וצפו באימון. בין הפרצופים המוכרים היו אייל ברקוביץ', דוד אמסלם וג'ון גרגורי מאמן מ.ס. אשדוד. גם המאמן הלאומי לואיס פרננדז ועוזרו טל בנין נכחו במקום.

בתוך כך, הודיע המועדון באופן רשמי על סיום תפקידו של אביב בושינסקי כיושב ראש המועדון. כמו כן נמסר כי מעתה והלאה ייטול על עצמו הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר את התפקיד.

עדכון ראשון: 13:31
עדכון אחרון: 16:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully