וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל הפיס אישר את הסכם החסות עם מנהלת הליגה

25.10.2010 / 12:56

הסכם החסות צפוי להיחתם בימים הקרובים ויהיה תקף לתקופה של שלוש שנים בעלות של 10 מיליון שקלים לשנה הראשונה

מפעל הפיס אישר אמש (ראשון) את הסכם החסות עם מנהלת ליגת העל בכדורסל. הסכם החסות צפוי להיחתם בימים הקרובים ותוקפו שלוש שנים, בעלות של 10 מיליון שקלים לשנה הראשונה. ההסכם קובע כי מפעל הפיס שומר לעצמו את הזכות לבחון בתום כל שנה את המשך התקשרותו בהסכם.

במסגרת הסכם החסות מפעל הפיס יהיה המפרסם הראשי של ליגת העל בכדורסל ובתמורה יקבל פרסום נרחב על גבי חולצות שחקני הליגה, במסכי הטלוויזיה במשחקי ליגת לוטו, מסכי הלדים, העיתונות הכתובה, אתרי הספורט הפופולאריים השונים וכמובן מיתוג מלא באולמות המשחקים של ליגת לוטו, כולל על עיגול האמצע בכל האולמות.

כמו כן, נקבע במסגרת ההסכם כי מפעל הפיס רשאי לרתום את שחקני קבוצות ליגת העל למשחקי כדורסל התנדבותיים שיתקיימו באולמות מרכזי פיס קהילתיים, לטובת תושבי ערי פריפריה. בנוסף, רשאי מפעל פיס להנפיק כרטיסי חיש גד תוך שימוש בשמות קבוצות הליגה ושחקניה, ללא תוספת תשלום וכן להסתייע בהופעתם של שחקני הליגה בנקודות מכירה של מפעל הפיס במסגרת קידום מכירות. עוד קובע ההסכם כי תעמוד לזכות מפעל הפיס האפשרות לחלק לקהילה 100 כרטיסי כניסה חינם לכל אחד ממשחקי הליגה.

שאול סוטניק מנכ"ל מפעל הפיס ציין כי: "ההסכם עם ליגת העל בכדורסל מאפשר למפעל הפיס לפנות לקהלי יעד חדשים, קהל אוהדי ספורט וכדורסל בפרט. הנוכחות של מפעל הפיס בעולם הספורט תאפשר לנו לחזק את תדמית מפעל הפיס כגוף שתומך הקהילה במסגרת הספורט ובנוסף תהווה פלטפורמה לקידום מוצרי הפיס השונים".

יו"ר המנהלת אבנר קופל ברך על הסכם השיווק: "אני מברך את מפעל הפיס, הדירקטוריון שלו והמנכ"ל מר שאול סוטניק על ההחלטה להפוך למפרסם הראשי של ליגת העל בכדורסל ובכך לתרום לשילוב המנצח בין ספורט קהילה ועסקים. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם מפעל הפיס, יעד אסטרטגי חשוב לענף הכדורסל כולו לשנים הקרובות ומשוכנעים ששילוב זה יניב פירות והישגיות לשני הצדדים. אנו יוצאים לדרך חדשה עם שותף אסטרטגי אשר יתרום לקידום הספורט בישראל ובמיוחד לענף הכדורסל באמצעות ליגת לוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully