וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - מכבי פ"ת: מרינקוביץ' יודח מהרכב

פרדי דוד התלבט בעקבות חזרת עומר גולן (שבת, 19:00). אצל האורדונים: עומר בוקסנבוים עשוי לקבל דקות ראשונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

כל שלושת המפגשים האחרונים בין השתיים נערכו בוינטר (גם כשמכבי פתח תקוה אירחה) ובכולם כבשה הקבוצה של פרדי דוד שלושה שערים. העונה זה קרה פעמיים בגביע הטוטו ובעונה שעברה פעם אחת. בפתח תקוה לא שוכחים עד היום איך הסינדרלה מרמת גן הדיחה אותם בפנדלים בעונת הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה בשלב שמינית הגמר. מאז, היא לא מפסיקה לנקום. בעונת 1982-83 ניצחה רמת גן את מכבי פ"ת, 0:2 במשחק שנערך במכתש. את אחד השערים לרמת גן כבש שחקן העבר, רפעת 'ג'ימי' טורק, כיום פרשן בטלוויזיה. במשחק נטל חלק אבי בוקסנבוים, אביו של שחקן ההווה עומר בוקסנבוים ושחקן עבר מפואר בפני עצמו ברמת גן.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

לשלומי דורה יחסר הקשר וובה בראון, שסובל ממתיחה ברצועת הברך, את הקפטן תמיר בן עמי שטרם התגבר על פציעה טורדנית במפשעה ואת אלי לוי שנעדר כבר מספר שבועות, גם הוא בשל פציעה בשרירי המפשעה. בהיעדרו של בן עמי, ימשיך קרלוס צ'קאנה לפתוח בעמדת המגן השמאלי. דורה יערוך שינוי אחד בלבד בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בהפסד למכבי תל אביב, כאשר תמיר פור יפתח בקישור במקומו של בראון הפצוע. עומר בוקסנבוים ששיחק דקות ראשונות בהפסד לבני יהודה בגביע הטוטו באמצע השבוע, יפתח גם מחר על הספסל ועשוי לקבל דקות ראשונות בליגה מאז שחזר מפציעה ארוכה.

מכבי פתח תקוה:

לפרדי דוד יש צרות טובות. ההתלבטות העיקרית שלו לקראת אימון הבוקר (שישי) הייתה את מי להדיח מההרכב בעקבות חזרתו של עומר גולן. לפי האימון, הקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ' עשוי לשלם את המחיר. המאמן ימשיך עם אותה חוליית הגנה, עם מיכאל זנדברג שחוזר לעצמו ועם השלישייה הקטלנית שלו בהתקפה: גולן, בן חיים ודמארי. דוד הקרין וידאו על היריבה והסביר כיצד ניתן לסגור את שחקני המפתח והתרכז גם במצבים הנייחים. "צריך לבוא מוכנים ודרוכים, כמו שבאנו למשחקים מול הגדולות", אמר המאמן באסיפה. דני פרדה חזר להתאמן עם הקבוצה אבל נראה שלא יהיה בסגל, גם לאור העובדה שמרינקוביץ' נמצא על הספסל וגם בגלל שוועדת המשמעת שלו תיערך רק בשבוע הבא.

יעמוד למבחן

הפועל רמת גן: דימיטאר טלקיסקי

מאז שהגיע טלקיסקי לרמת גן הוא עדין לא רשם משחק אחד לגמרי על שמו. ברמת גן ממתינים שהקשר המוכשר יציג את היכולת שהציג בזמנו במדי הפועל תל אביב. אם טלקיסיקי יכנס לכושר, הוא יהיה כמעט בוודאות ההבדל בין רמת גן של אמצע הטבלה, לכזו שתיאבק על ההישארות עד תום העונה.

מכבי פתח תקוה: סבסטיאן סנסוני

לצד ההצלחה המטאורית של חבריו, סבסטיאן סנסוני עדיין מסוגל ליותר. הקשר הצרפתי שהגיע על תקן שחקן מפתח, צריך להיות יותר מעורב במשחק של קבוצתו. הוא ידע לעשות את זה לפרקים בהולנד, ואין סיבה שבישראל הוא לא יהפוך לקשר המשמעותי של הקבוצה, במיוחד כשיש לו חוליית התקפה מהירה וקטלנית שמשוועת למסירות שלו. העונה שעברה לימדה פרק חשוב בהליך הקליטה שלו בישראל, שהיה מהיר יחסית. העונה הכדור ברגליים שלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה, קלאודיו ריברו, תמיר פור, גל לוי, אורי ביבי, דמיטאר טלקיסקי, קרום ביבישקוב

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג, טל בן חיים; עומר גולן, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully