וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בני סכנין: חוזרים לשכונה

הזהובים יארחו במגרש הביתי לשעבר עקב שזרוע בבלומפילד. גארידו ומורי במרכז ההגנה. טל חן: "יש לנו עוד הרבה מה לתת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

3 באוקטובר 2007, שזרוע בבלומפילד ובני יהודה מארחת בשכונת התקווה את בני סכנין. השחקנים של ניצן שירזי, אז מאמן הזהובים, דורסים את האורחים מסכנין ומנצחים 0:3. שני השוערים שפתחו אז בין הקורות, יפתחו גם בשבת, מאיר כהן בסכנין ודלה איינוגבה בבני יהודה. איליה יברויאן שיחק באותו משחק בבני סכנין, כאשר לצידו בהתקפה שיחק בחור צעיר העונה לשם מאור בוזגלו. יש משהו שסכנין ממש לא אוהבת לשמוע הוא- מפגש ליגה מול בני יהודה. מאז עלייתה לליגת העל בעונת 03/04 הקבוצה לה הפסידה הכי הרבה נקודות ליגה היא לא אחרת מהקבוצה הזהובה של תל אביב. ב17 מפגשי ליגה מאז 2003 סכנין הצליחה לנצח את הזהובים שלוש פעמים והוציא עוד שני תוצאות תיקו בלבד, כלומר מ-51 נוקדות ליגה אפשרויות הצליחה לחלץ סכנין מול הזהובים 11 בלבד בכל שנותיה בליגת העל.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

שבוע סוער וגדוש עבר על בני יהודה. במחזור שעבר נוצחה הקבוצה 3:1 על ידי הפועל עכו, באמצע השבוע ניצחו הזהובים 0:3 את הפועל רמת גן במסגרת גביע הטוטו והבטיחו את העפלתם לשלב רבע הגמר, ולקינוח ספג המועדון קנס כבד בבית הדין שפסק עונש של משחק ליגה אחד ללא קהל וקנס של 20 אלף שקל בפועל בגין התפרעות האוהדים בניצחון על בית"ר ירושלים לפני כשבועיים.

בחלק המקצועי חזר הקשר עומרי אפק להתאמן עם חבריו, לאחר שחזר מהשעייה בת ארבעה ימים שספג מקשטן בעקבות מילים מיותרות. קשטן לערוך שני שינויים בהרכב כאשר הבלם איבן גארידו שהחלים מפציעה בגבו יפתח יחד עם דין מורי במרכז ההגנה כאשר אביב חדד יאבד את חולצת ההרכב לראשונה מאז נפתחה הליגה. שינוי נוסף צפוי להיות בעמדת המגן הימני כאשר עוז ראלי עשוי לקחת את מקומו של איציק עזוז.

בני סכנין:

בקבוצה שאבו עידוד רב מהתיקו שהצליחה הקבוצה לחלץ בטדי מול בית"ר ירושלים. בשל כך, יקבל מחר ההרכב שפתח מול בית"ר שוב את הקרדיט מסלובודן דראפיץ'. המאמן אמר היום באסיפת הקבוצה שהיה מרוצה מהמחויבות שהראו חניכיו בטדי ושהוא מקווה שכך ימשיכו גם מחר.

הבלם טל חן אמר לקראת המשחק: "יש יותר ביטחון בקבוצה אחרי התיקו מול בית"ר, אבל אנחנו חייבים להמשיך את היכולת מחר. אני אישית לא מסתכל על התוצאות של בני יהודה במחזורים האחרונים כי אני מאמין שאם נשחק את המשחק שלנו נצא מחר עם נקודות. נכון שהיתה לנו פתיחה מאוד רעה לליגה אבל אסור לצאת מפרופורציות ולהספיד את כל העונה. יש לנו קבוצה טובה ויש לנו עוד הרבה מה לתת בליגה, אני מאוד אופטימי".

יעמדו למבחן

בני יהודה: פיני בלילי

החלוץ שנכנס אט אט לכושר הראה ניצוצות מכשרונו בנצחון על בית"ר כאשר נכנס כמחליף במחצית והביא את המפנה. בלילי כבש באמצע השבוע נגד הפועל רמת גן בגביע הטוטו, את שערו הראשון מאז הגיע לקבוצה, אולם כעת מצפים בצוות המקצועי שבלילי יפרע שטרות ויבקיע גם בליגה.

יעמוד למבחן: נסטיה צ'ה

בעונה שעברה הגיע הסלובני באמצע העונה והביא את השינוי המיוחל בסכנין לאחר פתיחת עונה גרועה מאוד. העונה צ'ה כמו כל סכנין עדיין לא משחזר את היכולת מהעונה שעברה. מול בית"ר צ'ה כבר נראה הרבה יותר דומה לשחקן שלמדנו להכיר בעונה שעברה ואם הוא ימשיך בקו העלייה הזה גם מחר לבני יהודה יהיה קשה לגבור על סכנין.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הרכב משוער בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, פיני בלילי, איליה יברויאן.

הרכב משוער בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, דריאן מאטיץ', חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חמד גנאים, אחמד קאסום, עובדה זבידאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully