וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לריאל יש את המאמן הטוב בעולם"

מאמן ברצלונה מפרגן למוריניו: "הרקורד שלו מדבר בעד עצמו". דיווח: לאפורטה ביקש לעקוב אחר רונאלדיניו, דקו ואטו

את זה שז'ואן לאפורטה הוא איש ערמומי הרבה יודעים, כנראה שהדברים החדשים שנחשפו לאחרונה בתקשורת הספרדית לגבי נשיא ברצלונה מאוששים עוד יותר את הדבר. בימים האחרונים נחשף שלאפורטה ובכירים במועדון הקטלאני שכרו בעונת 2007/8 את שירותיו של משרד חקירות פרטי, במטרה שזה יעקוב אחר מספר שחקנים, ביניהם: ג'רארד פיקה, רונאלדיניו, דקו וסמואל אטו.

לגבי הבלם שמשחק כיום בברצלונה, הרי שבאותה עונה הוא עדיין היה במנצ'סטר יונייטד אבל בבארסה רצו לדעת האם יש להם עסק עם הולל חסר תקנה או שחקן ששומר על אורח חיים בריא, חרף העובדה שבאותה תקופה הוא לא שיחק כמעט כלל ביונייטד. מממצאי המעקב הועלה שפיקה הוא ילד טוב ואחראי.

לגבי שלישיית הסוררים של הקבוצה, במועדון לא אהבו את ההתנהגות הרשלנית שלהם מחוץ למגרש ושלחו בלשים לעקוב אחריהם, בעיקר בלילות. באותה עונה השלושה הציגו, תחת הדרכתו של פרנק רייקארד יכולת כושלת, לאחר כמה שנים מצוינות, והם אכן התגלו כבעייתים מאוד מבחינת משמעתית, כך לפי ממצאי הבלשים.

כזכור, בסופה של אותה עונה בבארסה, שמינתה את פפ גווארדיולה למאמן, עשתה מאמץ להפסיק את הקשר מהשלושה שהציגו חוסר רצינות ואחריות משווע. מהברזילאי והפורטוגלי הם הצליחו להיפטר, בעוד מהקמרוני לא למרות שהם רצו, אבל כנראה שהם לא ממש התאכזב לאחר שאטו נתן ב-2008/9 עונה גדולה. בכל זאת, שנה לאחר מכן הוא הועזב כשזלאטן איברהימוביץ' הובא במקומו.

מתכוננים לגביע המלך

בינתיים ברצלונה וריאל מתכוננות למשחקן הראשון בקופה דל ריי, בגביע המלך, בשלב הכולל 32 קבוצות. ריאל תפגוש את ריאל מורסיה, וברצלונה תשחק מול סאוטה. ז'וזה מוריניו כבר החל להזהיר את שחקניו מפני מבוכה בגביע, כמו זו שקרתה בעונה שעברה מול אלקורקון מהליגה השלישית, אז הובסו הבלאנקוס 4:0 בחוץ והודחו בבושת פנים.

המאמן הפורטולי כבר הבהיר כי הוא לא יסבול מבוכה שכזו. "אם יקרה מה שקרה בשנה שעברה, אני אמחוק את השחקנים האלה מהרשימה שלי", הבהיר מוריניו בעודו עושה חיקוי של דמות מסרטי מאפיה, "מבחינתי הם יהיו מתים". מוריניו הודיע כי הוא מתכנן לתת מנוחה למסוט אוזיל, צ'אבי אלונסו וריקרדו קרבאליו, בעוד כריסטיאנו רונאלדו הלוהט עדיין ישחק וכך גם קרים בנזמה. "זה משחק מאוד חשוב עבורי", הבהיר מרויניו, שיודע שריאל לא זכתה בגביע מאז 1993, בעוד ברצלונה זכתה ב-2009, בשנת הטרבל הגדולה.

בארסה שכרה מסוק מיוחד לנסיעה לסאוטה הקטנה, שנמצאת בחלקה הצפוני של אפריקה, מעבר לים התיכון. צ'אבי, שעדיין לא החלים לחלוטין, לא צפוי לשחק. סיידו קייטה סיפר על החשש שלו להשתתף במסע. "אני לא אוהב מטוסים, ובטח שלא הליקופטרים", אמר קייטה, "אבל אנחנו חייבים לעשות את זה".

פפ גווארדיולה ניצל את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק כדי לפרגן ליריב הגדול שלו. "לריאל יש את המאמן הטוב בעולם, הדרך שעשה היא מדהימה", החמיא פפ למוריניו. "תמיק קשה לקבוע מי הטוב ביותר, אבל הרקורד שלו מדבר בעד עצמו. הם נראים טוב ומנצחים כי מגיע להם. אנחנו יודעים שיהיה לנו הרבה יותר קשה העונה".

(עדכון ראשון: 11:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully