וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי ת"א: ייני יועדף על פני סידיבה

הקשר ממאלי חוזר מפציעה, אבל יסתפק במקום על הספסל. שירזי: "ההכנות המקצועיות לא נפגעו ממה שקרה מסביב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

משחקי החוץ נגד הפועל חיפה אינם מאירים פנים לצהובים. בעונה שעברה נוצחה הקבוצה 3:1 על ידי החיפאים, במשחק בו אף צפה הבעלים מיטש גולדהאר. המשחק הכי מפורסם נערך לפני 15 שנה, ב-30 בספטמבר 1995 אז הובסה מכבי 3:0 במשחק זכור בו שבר הקשר אלון ברומר את רגלו, אחרי כניסה ברוטאלית של בלם חיפה אלון חלפון. באותו משחק סוער הורחקו אבי נמני, איציק זוהר וגדי ברומר באדומים על ידי השופט יצחק בן יצחק, שאיבד שליטה על הנעשה בכר הדשא. אגב, בסיום אותה עונה זכתה מכבי בדאבל. כשחיפה מנצחת את מכבי בקרית אליעזר היא עושה זאת בסטייל ובעיקר עם שלישיות. 1:3 אשתקד, 2:3 ב-1989/9, 1:3 ב-1996/7, וכאמור ה-0:3 המפורסם.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

ימים לא קלים עוברים על הפועל חיפה, ונראה כי המאמן ניצן שירזי מאס בהתנהלות הבוס שלו, יואב כץ. כזכור, זרם המים במתחם האימונים בקרית חיים נותק והשחקנים אף ביטלו את אחד האימונים. אתמול (ראשון) ערכו המאמן וכץ שיחה קשה מאוד בה אמר שירזי לבעלים: "כל הידרדרות מקצועית תהיה באשמתך. ההתנהלות סביב המועדון חייבת להיות מקצועית".

ניצן שירזי התייחס למשחק: "ההכנות המקצועיות לא נפגעו מכל מה שקורה סביב. אנחנו צריכים להפריד בין הדברים בתקווה שנחזור למסלול הניצחונות כבר מחר". אם סשה סטויאנוביץ' לא יהיה כשיר מחר מי שמעומדים להחליפו בהרכב הוא אמיר אבו ניל, רן אבוקרט והישאם כיוואן. גולן חרמון ששב מפציעה יחזור למרכז ההגנה ואושרי רואש יוסט בחזרה לקישור.

מכבי תל אביב:

הבלם ניבאלדו שחזר מפציעה ארוכה ונראה מצוין נגד סכנין בגביע הטוטו בשבוע שעבר, תורגל בהרכב לצידו של סאבו פאביצ'ביץ' במרכז ההגנה ונראה כי השניים יפתחו יחד בהרכב. באסיפה הטקטית אתמול צפו השחקנים בתקציר ממשחק הליגה הקודם נגד הפועל רמת גן, ובצוות המקצועי הדגישו כי לקבוצה מצפה דומה בו חיפה תצופף את מרכז ההגנה והשחקנים יצטרכו להיות סבלניים בהנעת הכדור וריווח המשחק לאגפים. דימיטאר רנגלוב לא התאמן אתמול בשל צוואר תפוס וככל הנראה לא יהיה בסגל.

ג'יבריל סידיבה שלא שיחק נגד רמת גן, ישוב לסגל, אבל מי שיועדף על פניו לצידו של גל אלברמן יהיה שרן ייני, שחזר לעניינים אחרי שכבר התנדנד בין הספסל ליציע. האריס מדוניאנין, שכלל לא התלבש במשחק הקודם, ישוב להרכב על חשבונו של דמיטאר רנגלוב שכאמור סובל מכאבים בצוואר. אלירן עטר, מאור בוזגלו ורוברטו קולאוטי ישלימו את החלק הקדמי של הצהובים. יוסי מזרחי אמר לקראת המשחק: "אנחנו נותנים הרבה כבוד להפועל חיפה שהוכיחה את עצמה העונה וניצחה את הפועל ת"א ובני יהודה. יש לנו מטרה אחת- לחזור מהמגרש הקשה הזה עם 3 נקודות".

קפטן קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב, עומרי אלטמן, המשמש גם כקפטן נבחרת הנערים של ישראל, זומן לשבוע מבחנים באקדמייה של ליברפול.

יעמדו למבחן:

הפועל חיפה: אייל טרטצקי

בעונה שעברה הפועל חיפה פתחה בסערה את הליגה והשיא היה בניצחון 1:3 על הצהובים במחזור הרביעי, אז השחקן המצטיין על המגרש היה טרטצקי שפשוט סחף את האדומים מהכרמל עם המון מוטיבציה והתלהבות לניצחון מרשים. מחר עם חיפה רוצה לצאת מהמשחק מול מכבי עם נקודות היא חייבת את המנהיגות והניסיון ש טרטצקי במגרש.

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין

הקשר המוכשר שנזרק מהסגל בשבוע שעבר, ישוב להרכב, כשבסוג של משחק שצפוי להתפתח בחיפה, בצוות המקצועי מצפים ממנו לבצע יותר פעולות התקפיות, כאלה שיכולות לפצח הגנות מסתגרות. בקבוצה בטוחים שסדרת החינוך הקצרה שעבר הקשר, רק תעשה לו טוב ותגרום לו להתאמץ עוד יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עודד אלקיים, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, גל אראל, סשה סטויאנוביץ' (רן אבוקרט), חנן ממן, עדן בן בסט.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, שרן ייני, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully