וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הבעלים של ווסטהאם סבלניים ומבינים"

מנג'ר הפטישים לא חושש למעמדו, אך יודע "שלא קל יהיה להיחלץ מהאזור המסוכן". אפסון: "המנג'ר צריך למצוא תשובות"

אברהם גרנט ו-ווסטהאם ספגו הפסד כואב ביום שבת האחרון, 2:1 לניוקאסל, לאחר שכבר הובילו. הפטישים נותרו עמוק בבוץ ובמקום האחרון בטבלה עם שש נקודות בלבד, מרחק שלוש נקודות מתחת לקו האדום. המנג'ר הישראלי יודע שההפסד למגפאייז הופך את המשימה שלו לעוד יותר קשה ולא קנה לו נקודות, אבל הוא מרגיש שמעמדו במועדון ובקרב שני הבעלים, דייויד גולד ודייויד סאליבן, די בטוח.

"זה לא יהיה קל עבורנו להיחלץ מהאזור המסוכן כעת", אמר גרנט, "אבל יש עוד כמעט 30 משחקים העונה, ויש לנו בחודשיים הקרובים משחקים שאנחנו יכולים לנצח. נאמר לי שהבעלים של המועדון סבלניים ומבינים. למרות שאנחנו לא רוצים להיכנס לסיטואציה לא קלה, אנו יודעים שהעונה תהיה קשה".

הבלם מתיו אפסון, שנפצע במהלך משחק ההפסד לניוקאסל והוחלף, אמר: "אנחנו יודעים ששני ניצחונות ירימו אותנו ויקרבו אותנו למרכז הטבלה. אני חושב שלשאוף לשם זה דבר ריאלי. אנחנו חייבים לנתח את הדברים והמאמן יהיה צריך למצוא תשובות לדברים עליהם אנחנו צריכים לעבוד. כל מה שאנחנו צריכים לעבוד עליו השבוע זה איך לשפר את הקבוצה".

* מזל טוב לג'יימי קראגר. בלמה של ליברפול עלה אמש (ראשון) למקום השני בתולדות הפרמיירליג בטבלת כובשי השערים העצמיים. קראגר, שכבש שער עצמי בניצחון 1:2 על בלקבורן, כבש לצערו לרשתו שלו בפעם השביעית בקריירה, והוא רחוק רק שער מריצ'ארד דאן מאסטון וילה, שבמקום הראשון עם שמונה, אחרי שגם הוא כבש בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully