וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון סיכם בבשיקטאש

המגעים הארוכים בין הצדדים עומדים להבשיל לכדי חתימה, במסגרתה ירוויח 4 מיליון דולר בשנתיים. וויצ'יץ' נחת בפילזן

ההגעה של אלן אייברסון לבשיקטאש הטורקית מתחילה להיות ממשית אחרי שהגארד הוותיק סיכם איתה לשנתיים הבאות, בסמגרתן ירוויח ארבעה מיליון דולר. המגעים בין השחקן בן ה-35 לטורקים התקיים מזה זמן מה וזו כמובן תהיה התחנה הראשונה שלו מחוץ לארצות הברית.

אייברסון, ה-MVP של ה-NBA ב-2001 ומי שנבחר לאולסטאר 11 פעמים, קלע 26.7 נקודות למשחק ב-14 שנות קריירה בליגה הטובה בעולם, אולם מאז שעזב את פילדלפיה התקשה למצוא את מקומו בדנבר, דטרויט וממפיס. בנובמבר 2009 הוא חזר לסיקסרס במעבר מתוקשר, אך שיחק בה 25 משחקים בלבד והתקשה לסייע לה, ובמרץ הודיעה הקבוצה שאחרי שהוא לקח חופשה מסיבות אישיות, הוא לא יחזור באותה עונה.

בעוד אייברסון סיכם, אך עדיין לא חתם, מי שאוהדי הכדורסל הטורקים בטוח יוכלו לצפות בו בקרוב מאוד הוא ניקולה וויצ'יץ', שאחרי גיחה קצרה לקרואטיה, יחתום היום (שני) סופית באפס פילזן וישוב לצמרת הכדורסל האירופאית. הסנטר הותיק ינחת היום באיסטנבול כדי לחתום סופית ויעזוב את ספליט, במדיה שיחק מפתיחת העונה אחרי שעזב את אולימפיאקוס בתום העונה שעברה. וויצ'יץ' בן ה-32 לא היה מרוצה בתחילה מההצעה הכספית של הקבוצה הטורקית, ואחרי שסיכם עם ספליט שאם תגיע הצעה מקבוצה הוא יוכל לעזוב, הדרך שלו לפילזן הייתה סלולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully