וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "אי אפשר להגיד שאנחנו לגמרי מרוצים"

למרות הניצחון באשקלון, הצהובים בודקים אופציות של חיזוק: "יש אילוצים כספיים". בלאט: "רוצה לקחת את הטוב"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב מעט חששה בוודאי לפני שהדרימה הערב (ראשון) לאשקלון, אולם בו התקשתה לא פעם בעבר. אלא שבפועל הצהובים המטירו 104 נקודות על אריאל בית הלחמי ושחקניו, נטלו את ההובלה בשלב מוקדם ולא איבדו אותה עד השריקה לסיום, כאשר לוח התוצאות הראה 87:104. ביום חמישי מחכה לסגנית האלופה הישראלית ז'לגיריס במסגרת משחק הבית הראשון שלהם ביורוליג, בעוד בשבוע הבא נקבל את משחק העונה בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים. ואשקלון? היא סופגת הפסד שני העונה, והסגל המוכשר של אריאל בית הלחמי בינתיים מבטיח, אך לא ממש מקיים.

בלאט: "אשקלון תעשה פה צרות לקבוצות"

"שמרנו טוב מאוד בחצי הראשון וגם ברבע האחרון, ואני רוצה לקחת את הטוב", אמר מאמן הצהובים, דייויד בלאט בסיום. על הדקות הפחות טובות של קבוצתו הוסיף המאמן הצהוב: "התחלנו את המשחק מצויין, התחלנו את הרבע הראשון בצורה נכונה והשתלטנו על המשחק, היינו בשליטה ברוב המשחק. למעט דקה או שתיים ברבע השלישי כאשר ההפרש ירד בגלל כמה מהלכים טובים של אשקלון, לא קל לשחק משחק חוץ אחרי החזרה מוויטוריה וכשיש לנו רק אימון אחד לעשות".

לקראת המפגש עם ז'לגיריס ביום חמישי אמר בלאט: "אני מקווה שנתחיל את המשחק בצורה טובה יותר כמו שעשינו היום. ז'לגיריס קבוצה טובה יותר מאשקלון, אבל אשקלון עוד תעשה לקבוצות פה צרות. זה גם משחק בית ולא נוכל להרשות לעצמנו לספוג 87 נקודות".

סופוקליס שחורציאניטיס, שהצטיין הערב מול הקו הקדמי החלש של אשקלון, הוסיף: "דאגנו לעסקים שלנו. ברבע הרביעי היינו חזקים ולקחנו את הניצחון בעזרת הגנה טובה. כולם שיחקו היום חזק בהגנה ואני מקווה שזה יהיה שיעור טוב להמשך. אנחנו לומדים את השיעורים שלנו וצריכים לעשות זאת במשך 40 דקות גם מול ז'לגיריס".

עם זאת, לא כולם היה מרוצים במערכת הצהובה. עם תום המשחק אמר גורם בקבוצה: "אי אפשר להגיד שאנחנו מרוצים לגמרי מאיך שאנחנו נראים בינתיים. אנחנו רוצים להתחזק ובודקים אופציות, בייחוד בעמדת הסנטר. עם זאת, יש לנו גם אילוצים כספיים. אני מאמין שלאחר המשחקים הבאים באירופה נהיה יותר חכמים". במכבי תל אביב יקיימו בתקופה הקרובה ישיבה בה ידונו באפשרות לחיזוק הקבוצה תחת מגבלות התקציב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית הלחמי: "שיחקנו קבוצתי וטוב"

מנגד, סיכם אריאל בית הלחמי את ההפסד: "מכבי ניסו ב-5 הדקות ראשונות להפחיד אותנו, כל המשחקים שלהם בארץ נגמרו ב-5 דקות. עמדנו בדקות האלה בצורה יפה, אבל לא כדי לנצח. נפלנו על לייאפים וריבאונד בהתקפה. בסופו של דבר הפסדנו אבל אני יוצא מהמשחק מעודד. השחקנים נתנו את הלב על הפרקט".

לקראת המשחקים הבאים אמר מאמן אשקלון: "כל משחק הוא לגופו, ראינו שבשבוע שעבר לא שיחקנו טוב, היום שיחקנו טוב. כל משחק הוא לגופו, אני חושב שהיום שיחקנו קבוצתי ועם זה אנחנו צריכים להמשיך קדימה, עם הרבה תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully