וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "צריכים לפתח את הקילר אינסטינקט שלנו"

מאמן הפועל ירושלים כבר חושב על מכבי ת"א: "באים לשחק את הכדורסל שלנו". בירנבוים: "בני השרון בעטה לנו בתחת"

בעונה שעברה תחת ידיו של גיא גודס, כשלה הפועל ירושלים לא פעם באולם הביתי שלה במלחה. הערב (ראשון) היא חזרה אליו למשחק במסגרת המחזור השני בליגת העל, והצליחה להשיג את ניצחון הבכורה שלה, כשגברה על העולה החדשה מאשדוד 83:98. ירושלים עדיין לא הפגינה משחק הגנה מספק כשאיפשרה לקבוצה המוגבלת מעט של אשדוד (שחסרה את ג'וש דאנקן) להגיע עד הטבעת, אבל בסופו של דבר, בזכות מחצית שניה טובה של ריץ', סולומון ורנדל, הניצחון הובטח.

"בסך הכל אני מרוצה", אמר עודד קטש לוואלה! ספורט בסיום המשחק. "הרפיון בחלק מהמשחק תלוי בעיקר בנו. אנחנו צריכים לפתח את הקילר אינסטינקט שלנו קצת יותר. החלק החיובי אותו אני לוקח מהמשחק הערב הוא שני הרבעים ההגנתיים ומשחק ההתקפה", הוסיף קטש. קטש התייחס למשחק הפיקנטי מול מכבי תל אביב שייערך ביד אליהו במחזור הבא: "זה משחק מעניין, אבל אנחנו באים לשחק את הכדורסל שלנו. נתכונן אליו כמו אל כל משחק ליגה", הסביר המאמן.

מנגד, באשדוד לא היו מאוכזבים יתר על המידה מההפסד, מאחר וידעו כי הם מגיעים בחיסרון גדול, וכי יריבתם עולה עליהם בכמה רמות. “לא הצלחנו להתמודד עם ההתקפה של ירושלים", אמר מאמן אשדוד, עופר ברקוביץ' בסיום. "בסך הכל הייתי מרוצה מהרבה דברים ויש דברים שהם שכר לימוד". קפטן הקבוצה, מאיר טפירו התייחס להיעדרותו של ג'וש דאנקן : “דאנקן שחקן מרכזי אצלנו והוא היה חסר מאוד. ניסינו עם הכלים שיש לנו להסתכל לירושלים בעיניים אבל הם היו ביום קליעה מטורף, אולי גם בגלל הגנה פחות טובה שלנו. לפעמים אתה מהמר והיום הם קלעו. וויין וואלאס נותן לנו את מימד החסימה ועכשיו אנחנו מחכים לדאנקן ומקווים שכולם יהיו בריאים עד סוף העונה".

"נראינו רע כקבוצה"

במשחק נוסף שנערך הערב דרסה בני השרון את מכבי ראשון לציון אל מול הקהל הביתי שלה, כשלפרקים ארוכים מהמשחק ההפרש עמד על יותר מ-30. זה נגמר 60:86, ועושה רושם שאם דן שמיר היה מעוניין בכך, ההפרש היה גדול בהרבה בסיום. "זה כיף לנצח ככה אבל זה לא יקרה כל יום", אמר שמיר בסיום. על השחקן המצטיין שלו הערב, לי ניילון, אמר המאמן: "אנשים באים לראות שחקנים כמו לי ניילון. לי לא התאמן עם הקבוצה עד היום, אבל הוא יכול לרדת מהמטוס, לנסוע לגליל ולקלוע 27 נקודות. בסך הכל בפן הפרסונלי, חלק מהשחקנים יכולים לשחק יותר טוב ממה שהם שיחקו בשבוע שעבר".

קפטן בני השרון, ארז כץ היה מרוצה מאוד מהופעת חבריו: "לא שלחנו איתות לאף אחד. לקחנו את הניצחון שבוע שעבר בפרופורציה, באנו מפוקסים ומוכנים וזה מה שעשה את ההבדל. התחלנו את המשחק טוב, שיחקנו טוב, והתוצאה משקרת קצת, היה יכול להגמר פחות בקלות". על ניילון, שחזר אחרי פציעה אמר כץ: "אנחנו לא התעסקנו בשבוע שעבר בלי ניילון, ולא התעסקנו בזה השבוע. הליגה קצרה, צריך לנצח כל משחק. עם שחקנים או בלי שחקנים, ואנחנו כקבוצה צריכים לנצח איתו ובלעדיו".

בראשון לציון, כצפוי, היו המומים מהמשחק. "הם בעטו לנו בתחת", סיכם מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים את המשחק בסיום. "תוכנית המשחק לא עבדה ולא הופענו. הם הענישו אותנו על כל החטאה. אנחנו קבוצה שצריכה להלחם בכל משחק, לשחק הרבה יותר טוב כדי להביא ניצחונות. היום עשינו את זה בצורה לא טובה. כקבוצה נראינו רע. הקו הקדמי שלנו לא היה טוב. מיטשל נתן דקות שהוא הוכיח שהוא מזן אחר של לוחמים. בשבוע הבא באשדוד זה חייב להראות אחרת. בני השרון קבוצה יותר טובה מאיתנו, אבל אנחנו היינו צריכים להופיע הרבה יותר טוב".

מיטשל עצמו אמר על התבוסה: "זה חלק מהמשחק, יהיו לנו משחקים טובים ויהיו לנו משחקים לא טובים. אף אחד לא הבטיח לנו כלום. דברים כאלה יקרו, חשוב לשכוח מהמשחק הזה ולהניח אותו בצד. בני השרון שיחקו יותר טוב מאיתנו, הם הראו שהם רוצים לנצח יותר מאיתנו. לא שיחקנו את ההגנה שרצינו, לא ביצענו את מה שתרגלנו באימונים. ראו את זה על המגרש. נצטרך לבוא בצורה אחרת. אמרתי לשחקנים שבשבוע שעבר התאמנו הרבה יותר חזק, באנו מוכנים מנטלית, והשבוע לא התאמנו ברצינות. אם נתאמן חזק, נוכל להביא את זה למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully