וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל חזרה למקום השני

הצוללת הצהובה גברה 0:2 על אתלטיקו והחליפה מקומות בטבלה עם ברצלונה. סביליה התאוששה עם 3:4 על בילבאו

המחזור השמיני בליגה הספרדית, שנפתח אתמול (שבת) עם ההצגות של כריסטיאנו רונאלדו ולאונל מסי, נמשך גם הערב. במוקד עמד הניצחון המצוין של ויאריאל 0:2 על אתלטיקו מדריד, ועוד קודם לכן התאוששה סביליה מההפסד לחיחון עם 3:4 ביתי על בילבאו. אספניול המשיכה בטיפוס שלה לצמרת עם 1:2 על לבנטה, חטאפה התקדמה צעד נוסף גם היא עם 0:3, והרקולס נבלמה עם 1:1 מול אלמריה.

ויאריאל - אתלטיקו מדריד 0:2


בשעה שבארסה וריאל מתכננות על עוד מירוץ דו ראשי על הכתר, ויאריאל ממשיכה להחזיק מעמד, ואחרי שצלחה עוד מבחן חשוב היא שבה והתייצבה במקום השני, כשהיא מקדימה בהפרש שערים את האלופה ומפגרת בנקודה בלבד אחרי הבלאנקוס. הצוללת הצהובה, שלא הפסידה מאז מחזור הפתיחה, ניצלה את הקשיים של אתלטיקו הרחק מהויסנטה קלדרון כדי לצבור עוד מומנטום.

המקומיים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית כשהתקפה מתפרצת קטלנית הסתיימה בבישול נהדר של נילמאר לקאני שכבש את הראשון, ובדקה ה-52 נכנס קאני לתפקיד המבשל כשסידר לג'וזפה רוסי את ה-0:2, הבטיח לויאריאל את מלוא שלוש הנקודות ושלח את הקלצ'ונרוס לאכזבה נוספת, שבועיים לפני הדרבי הגדול של מדריד.

סביליה - אתלטיק בילבאו 3:4

האנדלוסים הפסידו בשני משחקי החוץ האחרונים שלהם בליגה, והחזרה לרמון סאנצ'ז פיחואן עשתה להם רק טוב. החוד הקטלני של סביליה נכנס לפעולה בדקה ה-35 כשפרדי קאנוטה בישל ללואיס פביאנו את הראשון שלו, ורגע לפני ההפסקה כבש קאנוטה בעצמו בפנדל אחרי שפביאנו הוכשל ברחבה. בדקה ה-62 השלים פביאנו צמד וקבע 0:3 אבל כעבור שתי דקות הורחק פרננדו נבארו המקומי, ובילבאו חזרה עם צמד מהיר של פרננדו יורנטה בדקות 74 ו-77, לפני שקאנוטה סגר עניין בפנדל נוסף, איגור גבילונדו רק צימק בתוספת הזמן.

אספניול - לבנטה 1:2

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו הוכיחה שמקומה בצמרת לא מקרי עם עוד ניצחון חשוב על האורחת מהתחתית, שחזרה לקרקע אחרי הניצחון על סוסיאדד במחזור הקודם. חסוס דאטולו העלה את המקומיים ליתרון מוקדם בדקה ה-13, ובדקה ה-56 נותרה לבנטה בעשרה שחקנים אחרי שסיסקו נדאל הורחק. חוזה קאייחו הבטיח את הניצחון בדקה ה-81, וכעבור שלוש דקות הצליח כריסטיאן סטונאי רק לצמק עבור האורחים.

חטאפה - ספורטינג חיחון 0:3

אחרי שנבלמה בויסנטה קלדרון בשבוע שעבר, חזרה חטאפה להפגיז עם ניצחון רביעי העונה. דרק בואטנג פתח את החגיגה בדקה התשיעית עם שערו הראשון העונה, ובדקה ה-51 הכפיל אדריאן קולונגה בפנדל מוצלח. איבן מרקאנו חתם את התוצאה כעבור שמונה דקות.

אלמריה - הרקולס 1:1

הפתעת העונה מתחילה לאבד גובה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. נלסון ואלדז הלוהט קירב את העולה החדשה לחזרה למסלול הניצחונות עם שער יתרון בדקה ה-38, אלא שחוזה אולואה איזן למקומיים שש דקות לסיום וחילק את הנקודות.

במשחק נוסף:

אוסאסונה - מלאגה 0:3
לאוסאסונה: חבאד נקונאם 2 (פנדל), מסעוד סוחאיי 37, קרלוס אראנדה 56.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully