וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי כבר במקום השני

האלופה התבררה כנהנית העיקרית מתוצאות המחזור, אחרי ניצחון 1:3 בליל. 1:1 מביך לליון בארל, 2:3 לאוקזר על פ.ס.ז'

ההפסד של ראן והתיקו של סנט אטיין בשבת, שיחקו לידיים של פריס סן ז'רמן, ליון ומארסיי, שקיבלו הערב (ראשון) הזדמנות לצמצם פערים. אלא ששתי הראשונות איבדו נקודות אף הן ונותרו מאחור. סן ז'רמן איבדה הזדמנות לקפוץ למקום השני בגלל הפסד ביתי 3:2 לאוקזר. ליון רשמה 1:1 מביך מול ארל-אביניון החלשה, במה שעלול להיות משחקו האחרון של קלוד פואל. מארסיי לא הלכה בדרכן, ועלתה למקום השני בזכות 1:3 מרשים בליל.

ליל - מארסיי 3:1

האלופה התגלתה כנהנית העיקרית מתוצאות המחזור, כשהשיגה ניצחון רביעי בחמישה משחקים ועוד במגרש קשה כמו זה בליל. המארחת עוד הוליכה משער של יוהאן קבאיי (26) וירדה למחצית ביתרון, אבל לאחר ההפסקה העייפות ניכרה על שחקניו של רודי גרסיה, שהתפרקו במחצית השנייה. לוק רמי המשיך בהתאקלמות שלו במארסיי עם שוויון בדקה ה-53, ונעץ גם את השלישי בנגיחה בדקה ה-80. לוצ'ו גונזאלס המצוין כבש בתווך (71) ולפתע מארסיי במקום השני ורק נקודה מהפסגה.

ארל-אביניון - ליון 1:1

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, סגנית האלופה נעצרה דווקא מול נועלת הטבלה החלשה, שהשיגה בסך הכל נקודה שנייה העונה. המשחק הזה שוב מערער עוד יותר את מעמדו של מאמן ליון קלוד פואל, שבימים הקרובים יקבל הודעה סופית האם הוא נשאר בתפקיד עד סוף העונה. זה נפתח רע מאוד עבור ליון, ששיחקה חלש ונענשה משער של פרנק ג'ה-ג'ג'ה במתפרצת בדקה ה-36. ארל-אביניון חלמה כבר על ניצחון היסטורי בליגה הבכירה, אבל דקה בתוך המחצית השנייה איזן ג'ימי בריאן בנגיחה, אחרי הגבהה של מיראלם פיאניץ', שהיה אחד משני חילופים שביצע פואל לאחר ההפסקה (קים קלסטרום ויוהאן גורקוף שילמו את המחיר והוחלפו). בהמשך שחקני ליון בעיקר החטיאו, ונותרו במקום ה-14 ובמרחק שבע נקודות מהפסגה.

פריס סן ז'רמן - אוקזר 3:2

תוצאה מדהימה בפארק דה פראנס, כשפריס סן ז'רמן ספגה שערים לאחר חמישה משחקים בהם שמרה על רשת נקייה, ואיבדה הזדמנות להעפיל למקום השני. אוקזר, שהחלה את המחזור כשהיא במקום הלפני אחרון, הצליחה להתגבר על שער מהיר של ננה הברזילאי כבר בדקה הראשונה, ולהשיג ניצחון שני העונה. ז'אן פסקל מיניו השווה בדקה הרביעית, ובדקה ה-11 קבע רוי קונטו מהפך. ז'וליאן קרסיה הדהים את המארחים עם השלישי בדקה ה-24. ננה הצליח לצמק עם השישי שלו העונה בפנדל בדקה ה-68, אך לא יותר מזה.

(עדכון ראשון: 18:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully