וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ חזרה למקום הראשון

איבנשיץ האוסטרי כבש את שער הניצחון ב-0:1 בלברקוזן, שהספיק למהפך בעקבות ה-1:1 של דורטמונד מול הופנהיים

אחרי שבעה ניצחונות רצופים ודהירה מסחררת בבונדסליגה, דורטמונד נעצרה הערב (ראשון) עם 1:1 דרמטי מול הופנהיים. ושוב, כמו במחזור הראשון, איבוד הנקודות קרה לקבוצה של יורגן קלופ דווקא בסיגנל אידונה פארק הביתי לעיני 80 אלף צופים. מי שניצלה זאת היא מיינץ, שהוכיחה אופי עם 0:1 בלברקוזן. שטוטגרט נחלצה מהמקום האחרון עם 0:2 על סט. פאולי.

לברקוזן - מיינץ 1:0

הקבוצה של תומאס טוכל קיוותה לשכוח מהפסד הבכורה להמבורג במחזור הקודם והעפילה בחזרה לפסגה בעקבות התיקו של דורטמונד. לברקוזן, מצידה, ידעה שניצחון יקרב אותה לכדי ארבע נקודות מהפסגה, אך ארן דרדיוק השוויצרי הרבה להחמיץ במחצית הראשונה וקבוצתו שילמה על כך בהמשך.

מיינץ הסתמכה שוב על מסירות האומן של לואיס הולטבי, שנסגר בצורה טובה על ידי שחקני המארחת והתקשה להפעיל את קסמו. בדקה ה-68 שלח טוכל את אנדראס איבנשיץ ואנדרה שרלה במקום אדם שאלאי והולטבי, ושתי דקות לאחר מכן כבש האוסטרי מבישול של חברו. מיינץ שוב ראשונה.

דורטמונד - הופנהיים 1:1

רצף הניצחונות המרשים העמיד את דורטמונד בראשות הטבלה לראשונה מאז מאי 2002, אבל כנראה שגם עבור הצהובים-שחורים לא פשוט לתפקד תחת לחץ. הפתיחה הייתה שייכת להופנהיים, שכבר בדקה התשיעית עלתה ליתרון משער של דמבה בה, שניצל מסירה של גוסטבו לואיז והרשית משחק רביעי ברציפות.

דורטמונד חיפשה את השוויון וקיבלה הזדמנות פז אחרי שש דקות בעקבות נגיעת יד ברחבה של אייזק וורסה, אבל הפנדל של נורי שאהין נעצר על ידי טום שטארקה. קלופ זרק את כל הכלים ההתקפיים שלו לשדה, אבל תפס את הראש אחרי החמצות של קווין גרוסקרויץ ולוקאס באריוס. כשנראה היה כי הופנהיים תנחיל לדורטמונד הפסד שני העונה, הגיע כדור חופשי מדויק של המחליף אנטוניו דה סילבה לחיבורים בתוספת הזמן, שקבע 1:1 דרמטי.

שטוטגרט - סט. פאולי 0:2

השוואבים ברחו מהמקום האחרון וגם מהקו האדום, בעזרת ניצחון ליגה שני העונה. בליגה האירופית שטוטגרט ניצחה את כל משחקיה, ולפחות מול סט. פאולי היא רכבה על הגל גם בליגה. בדקה ה-19 טימו גבהארט הגביה כדור קרן והבלם גאורג נידרמאייר נגח לרשת את הראשון. זדרבקו קוזמנוביץ' הסרבי הכפיל את התוצאה 11 דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully