וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: איינדהובן הביסה את פיינורד 0:10

אלופת אירופה לשעבר ואלופת הולנד 14 פעמים ספגה את התבוסה הקשה בתולדותיה. המאמן בין: "כואב להפסיד בצורה כזאת"

פיינורד ספגה היום (ראשון) את ההפסד הגדול בתולדותיה, 10:0 לפ.ס.וו איינדהובן בפיליפס סטדיום במסגרת המחזור ה-10 בליגה ההולנדית. הקבוצה מרוטרדאם, אחת מ'שלוש הגדולות' של הכדורגל ההולנדי ביחד עם אייאקס ופ.ס.וו, נמצאת בצרות מזה מספר שנים ואחרי ההפסד היום היא מדורגת במקום ה-16 מתוך 18 בליגה ההולנדית, עם 8 נקודות מ-10 משחקים ויחס שערים 24:12.

יחד עם זאת, בסגל שלה מספר שחקנים מצוינים והתוצאה מהמשחק היום בוודאי לא מצביעה על פערי הרמות שקיימים בין הקבוצות על הנייר. פ.ס.וו אגב, עם 24 נקודות ומקדימה בשתי נקודות את טוונטה ובשלוש את אייאקס.

ג'ונתן רייס (3), ג'רמיין לנס (2), בלאש דז'ודז'אק (2), איברהים אפלאיי, אורלנדו אנגלאר ואולה טויבונן כבשו את עשרת השערים לרשתו של רוב ואן דייק האומלל, שיחגוג בעוד ארבעה חודשים את יום הולדתו ה-42. הרחקה של קלווין לירדאם בדקה ה-34, כשלוח התוצאות עוד הורה על 0:1 בלבד, בוודאי לא עזרה לקבוצה האורחת.

פיינורד זכתה ב-14 אליפויות הולנד, 11 גביעים, גביע אירופה לאלופות אחד ב-1970 ופעמיים בגביע אופ"א בשנים 1974 ו-2002. את הקבוצה מאמן מריו בין, שנחשב לאחד מהמאמנים ההולנדים המבטיחים ביותר. "זה באמת כואב להפסיד בצורה כזאת", אמר המאמן המושפל בסיום. המגן השמאלי טים דה קלר הוסיף: "אחרי שספגנו את השער הראשון ונשארנו בעשרה שחקנים כל אחד מאיתנו התכנס בעצמו ופשוט התפרקנו".

*** שלומי ארבייטמן שיחק 10 דקות בהפסד של גנט 2:1 לסטנדרד ליאז' שהרחיק את קבוצתו של החלוץ הישראלי מהמוליכה גנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully