וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל הביסה את מנצ'סטר סיטי 0:3

התותחנים רשמו ניצחון חוץ ענק ועלו למקום השני. ליברפול גברה על בלקבורן 1:2, מנצ'סטר יונייטד גברה באותה תוצאה על סטוק

לאחר שצ'לסי עשתה את המוטל עליה ופתחה פער זמני של חמש נקודות בפסגת הפרמיירליג, נמשך לו הערב (ראשון) המחזור התשיעי באנגליה, שהביא אל הדשא את שאר קבוצות העלית של הממלכה. ראשונה עלתה מנצ'סטר יונייטד, במשחקה הראשון מאז חתימתו של ווין רוני על חוזה חדש, ועשתה את המוטל עליה עם 1:2 צנוע ומספק על סטוק. לאחר מכן הגיעה תורה של ליברפול להתאושש, כאשר הרדז גם כן לא שכנעו במיוחד, אך השיגו את אותה תוצאה בדיוק כשגברו על בלקבורן. במשחק המרכזי של הערב קטעה ארסנל את רצף ארבעת הנצחונות הרצופים של מנצ'סטר סיטי, כשרשמה 0:3 מצוין במגרשם של התכולים, על מנת לעלות על חשבונם למקום השני בטבלה.

מנצ'סטר סיטי - ארסנל 3:0

הניצחון על בירמינגהאם קטע עבור התותחנים רצף לא מחמיא במיוחד של נקודה אחת בלבד משלושה משחקי ליגה רצופים, והערב ניתן להגיד בביטחון מלא שהחבורה של ארסן ונגר יצאה מהמשברון שעבר עליה בשבועות האחרונים בפרמיירליג. אף שבמפגש האחרון בין ארסנל ומנצ'סטר סיטי יצאו המיליונרים בתכלת עם ידם על העליונה (2:4 בסוף העונה שעברה), המאזן הכולל מצביע על שלושה נצחונות בלבד לקבוצה ממנצ'סטר על זו מלונדון ב-26 המשחקים האחרונים.

הפתיחה של סיטי היתה מזעזעת, כאשר כבר בדקה החמישית ביצע דדריק בויוטה הצעיר עבירה קשה על מרוואן שמאק מאחור, וקיבל כרטיס אדום ישיר. התותחנים ניצלו את הרגע הזה כדי להשתלט על מרכז השדה, ובדקה ה-21 קיבלנו גול קלאסי של ארסנל: סמיר נאסרי חיכה עד שמצא הזדמנות למסירה נוחה, שלח את הכדור לאנדרי ארשבין בתוך הרחבה, פרץ פנימה, קיבל חזרה והכניע מצוין את ג'ו הארט כדי לקבוע 0:1 נאה לתותחנים.

ארסנל המשיכה לשלוט, ובדקה ה-39 היא קיבלה הזדמנות אדירה להכפיל את התוצאה, לאחר שוינסנט קומפני הכשיל ברחבה את ססק פברגאס. הקפטן הספרדי ניגש לבעוט, אלא שהארט עצר מצוין והשאיר את סיטי בחיים. בדקה ה-52 נכנס עמנואל אדבאיור במקום קרלוס טבז ופגש את האקסית, אלא שבדקה ה-65 נסגר הסיפור של הסיטיזנס: עוד טעות בהגנה של קומפני אפשרה לאכסנדר סונג, שהצטרף מהחלק האחורי, לבעוט כדור מסובב נהדר מתוך הרחבה שלא הותיר להארט המצוין סיכוי, בדרך ל-0:2 של הלונדונים. את הדובדבן על הקצפת שם ניקלאס בנדטנר המחליף, שמתחיל להיכנס לעניינים וניצל בישול גדול של נאסרי - איש המשחק - על מנת לקבוע את תוצאת המשחק הפנטסטית.

התותחנים, שלא פעם מאכזבים במשחקים גדולים, רושמים שלוש נקודות גדולות בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום, שמעלות אותם אל המקום השני. אגב, הניצחון הערב היה ניצחון החוץ השני בלבד של ארסנל בתשעת משחקי החוץ האחרונים, בעוד המומנטום הנהדר של סיטי - ארבעה נצחונות רצופים - נקטע ממש בשיא.

סטוק סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1

שבוע קשה שעבר על מנצ'סטר יונייטד הסתיים בניגוד להרבה תחזיות, עם חתימה של ווין רוני במועדון לחמש שנים נוספות ואם או בלי קשר, השדים האדומים נראו היום משוחררים והשיגו ניצחון ליגה ראשון - 1:2 על סטוק בחוץ - אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, כשאלכס פרגוסון, שחגג את המשחק ה-2,000 בקריירת האימון שלו עם ניצחון קטן על בוראספור באמצע השבוע שעבר, נכנס לאלף השלישי בצורה מוצלחת.

רוני עצמו לא נכלל בסגל וכלל לא נכח במשחק אחרי שבסוף השבוע המריא לדובאי כדי לחגוג את יום הולדתו ה-25 עם אשתו קולין, במטרה לשקם את יחסיהם, אבל מי שכן היה על המגרש עשה את העבודה ובמיוחד חאבייר הרננדז.

צ'יצ'ריטו התזזיתי חבר לדימיטאר ברבאטוב בחוד ובדקה ה-27 כבש שער מרתק, כשנגיחה של נמניה וידיץ' בתוך הרחבה הגיע אליו והוא קפץ ונגח עם החלק האחורי של הראש, חזק ופנימה. גול מאוד לא שגרתי ו-0:1 לשדים האדומים באצטדיון שנחשב לאחד מהביתיים בפרמיירליג, לפחות בכל הנוגע לאווירה שבו.

בהמשך יונייטד נרדמה ובדקה ה-81 טונצ'אי, שחזר מפציעה ונכנס כמחליף, העניש אותה כשכבש שער יפהפה בבעיטה חזקה לחיבור. השדים האדומים, שאיבדו העונה יתרון מבטיח מספר פעמים, נראו בדרך לתיקו רביעי ברציפות, אבל אז הגיע צ'יצ'ריטו וכבש את השני שלו 5 דקות לסיום. הפעם זה הספיק.

ליברפול - בלקבורן 1:2

קרוב לחודשיים עברו מאז זכתה ליברפול המסכנה לטעום את טעמו המתוק של הניצחון. זה קרה לקראת סוף חודש אוגוסט, אז האדומים גברו 0:1 קטן על ווסט ברומיץ' בביתם. מאז רשמה קבוצת הפאר האנגלית חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה (ושבעה בכל המפעלים), שכללו תוצאות תיקו מאכזבות עם בירמינגהאם וסנדרלנד, וכן הפסדים לא נעימים לבלקפול ואברטון. הערב, ייתכן והקבוצה של רוי הודג'סון סוף סוף יצאה מהמשבר, אם כי יהיה מוקדם לקבוע כך.

הרצף הלא מחמיא דרדר את ליברפול אל מתחת לקו האדום והערב קיבל רוי הודג'סון המושמץ בחזרה את סטיבן ג'רארד, פרננדו טורס, ראול מיירלש ולוקאס לייבה, שלא שיחקו ב-0:0 מול נאפולי בליגה האירופית באמצע השבוע. ואכן, המנג'ר בן ה-63 ראה את הקבוצה שלו משחקת קצת יותר טוב מבדרך כלל, בדרך לשלוש נקודות סופר חשובות מול קבוצתו לשעבר.

אחרי מחצית ראשונה בשליטה של ליברפול אך נטולת השערים קיבלנו בליץ מטורף בפתיחת המחצית השניה, כאשר בדקה ה-48 מצאה קרן של ג'רארד את ראשו המדויק של סוטיריוס קירגיאקוס, שנגח את ה-0:1 של האדומים. אלא שבלקבורן הגיבה מהר, ושלוש דקות מאוחר יותר פריצה של אל חאדג'י דיוף הסתיימה בשער עצמי מוזר למדי של ג'יימי קראגר, לאחר שפול קונצ'סקי ניסה להרחיק מהקו אך מצא את ראשו של הבלם הוותיק במקום.

יושבי אנפילד בוודאי הרגישו כיצד הם בדרך למפח נפש נוסף, אלא שבדקה ה-53 נותר פרננדו טורס לבד לגמרי ברחבה אחרי הגבהה של ג'ו קול, ולא התבלבל מול פול רובינסון על מנת לקבוע את תוצאת המשחק - 1:2 לליברפול. אגב, הפעם הקודמת בו טורס מצא את הרשת העונה היתה באותו משחק מול ווסט ברומיץ' לפני חודשיים, כך שייתכן שהמשוואה של ליברפול לצאת מהמשבר פשוטה למדי: רק צריך לגרום לסופרסטאר הספרדי להבקיע. זה הכל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully