וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: 0:0 לגלאטסראיי מול פנרבחצ'ה

גיורגי חאג'י בבכורה כמאמן גלא ראה את הדרבי של איסטנבול מסתיים ללא שערים. סקוטלנד: ריינג'רס גברה על סלטיק בדרבי

גיורגי חאג'י לא הצליח להשיג היום (ראשון) ניצחון במשחק הבכורה שלו כמאמן גלאטסראיי, כשקבוצתו סיימה ב-0:0 בדרבי הגדול של איסטנבול מול פנרבחצ'ה. כזכור, חאג'י הרומני החליף בתפקיד את פרנק רייקארד, שפוטר מתפקידו בשבוע שעבר, אבל גם הוא לא הצליח לגרום לקבוצתו להתאושש.

גלא הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, פנר הייתה דומיננטית יותר בשנייה, אך בסופו של דבר כולם יצאו מאוכזבים מהנקודה הבודדת ומהמשחק נטול השערים.

אחרי תשעה מחזורים גלאטסראיי רק במקום ה-9 בטבלת הליגה הטורקית, עם 13 נקודות בלבד, בעוד פנרבחצ'ה במקום השלישי עם 17 נקודות. את הטבלה מוליכה בורסהספור, עם 23 נקודות, ובמקום השני טראבזונספור עם 20 נקודות.

סקוטלנד: ריינג'רס ניצחה ב'אולד פירם'

צמד של קני מילר העניק היום (ראשון) לריינג'רס ניצחון 1:3 יקר ויוקרתי על סלטיק ב'אולד פירם' הראשון לעונת 2010/11. המאמן המארח ניל לנון, הגיע למשחק עם מאזן מחמיא ביותר - 16 משחקי ליגה ללא הפסד מאז לקח על עצמו את התפקיד בעקבות עזיבתו של טוני מואוברי, אבל היום הרצף נשבר.

דווק אסלטיק כבשה ראשונה, כשגארי הופר מצא את הרשת רגע לפני הירידה למחצית, אבל 45 הדקות הבאות נצבעו בכחול, דווקא בסלטיק פארק. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה נגח קייל לאפרטי הצפון אירי כדור שפגע בגלן לובנס, שינה כיוון וקבע 1:1 ולאחר מכן הגיעו הרגעים של מילר, שהבקיע בדקות 55 ו-67 (פנדל) כדי להשלים את המהפך.

שתי הקבוצות התייצבו למשחק עם שמונה ניצחונות משמונה משחקים ושלוש הנקודות שריינג'רס השיגה בחוץ היום, הן גם בדיוק מה שמפריד ביניהן כעת. מילר אגב, ששיחק בעבר עונה אחת במדי הבויז ולא מצא שם את מקומו, העלה את מאזן השערים שלו ל-11 בתשעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully