וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר זכה בשטוקהולם והשתווה לסמפראס

ניצחון על פלוריאן מאייר בגמר בשבדיה העניק לשוויצרי את התואר ה-64 בקריירה. אזרנקה זכתה בטורניר הקרמלין

רוג'ר פדרר זכה היום (ראשון) בטורניר שטוקהולם אחרי ניצחון בגמר 4:6, 3:6 על פלוריאן מאייר הגרמני. פדרר זכה בטורניר ה-64 שלו בקריירה, והשווה את ההישג של פיט סמפראס. "זה נהדר לבוא לכאן, להתמודד עם הלחץ ולזכות. זה היה משחק קשה, מאייר שיחק נהדר", אמר פדרר.

מאייר, שלעומת יריבו מעולם לא זכה בטורניר ATP, הצליח לשבור את יריבו במערכה הראשונה רק כדי להישבר בחזרה בצורה מיידית. למרות כמה נקודות יפות שהוא הצליח להשיג, בסופו של דבר הגרמני לא הצליח לעמוד בדרכו של פדרר, שהניף את הגביע אותו קיבל מידי הנסיכה ויקטוריה.

חשוב לציין שפדרר רק הדביק את סמפראס, אבל רחוק מאוד מהצמרת. ג'ימי קונורס מוליך את רשימת הזוכים עם 109 זכיות בטורנירים, ואחריו נמצאים איוון לנדל (94) וג'ון מקנרו (77). פדרר וסמפראס חולקים את המקום הרביעי. כמו כן, זה הניצחון ה-36 ברציפות של פדרר על טניסאים גרמנים, שהפעם גם העניק לו פרס כספי של 134 אלף דולר.

אזרנקה זכתה במוסקבה

חובבי הטניס ברוסיה החזיקו אצבעות לנציגתם המקומית מריה קירילנקו, אולם בתום גמר טורניר הקרמלין במוסקבה, הייתה זו המדורגת שנייה ויקטוריה אזרנקה שהניפה את הפרס. הבלארוסית, שדורגה שנייה בטורניר, ניצחה את קירילנקו 3:6, 4:6 ורשמה זכייה שנייה השנה בטורניר WTA.

אזרנקה שברה שלוש פעמים את קירילנקו במערכה הראשונה בדרך ל-3:6, וזו הייתה המערכה הראשונה ששמטה קירילנקו בטורניר. המערכה השנייה הייתה אחת הגדולות שראה גמר הטורניר, כשקירילנקו שברה פעמיים את אזרנקה ועלתה ל-0:4 מבטיח, אולם הבלארוסית לא ויתרה, פתחה מבערים וניצחה שישה משחקונים רצופים בדרך ל-4:6 וזכייה מרשימה בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully