וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: שקל עשוי לשמור על המקום בהרכב

24.10.2010 / 13:24

השוער הצטיין נגד מכבי חיפה וכרגע נראה שיפתח גם נגד בית"ר ירושלים. במשחק אותו הקבוצה מקווה לארח עם קהל

שבוע לא קל עבר על אנשי מ.ס. אשדוד, זכר למשחק שפוצץ נגד הפועל באר שבע ביום ראשון וההפסד הטכני שהגיע בעקבות האירועים. אלא שלמרות זאת, שחקניו של ג'ון גרגורי גילו אתמול (שבת) בגרות גדולה והשיגו תיקו מחמיא נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר, אצטדיון בו הקבוצה ספגה מספר תבוסות קשות בשנים האחרונות.

המאמן האנגלי החליט לשחרר מהמשחק את השוער ולדימיר סטויקיץ' בשל סיבות מקצועיות וההימור שלו הסתבר כמוצלח ביותר אחרי שיוסי שקל, שפתח בין הקורות, הציג יכולת גבוהה והיה השחקן המצטיין של קבוצתו. שקל קיבל את ההודעה על כך שיפתח מספר שעות בלבד לפני המשחק וכעת לא מן הנמנע שיעלה בהרכב גם במשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים.

אמש אמר השוער: "אני שמח שעשיתי את העבודה על הצד הטוב ביותר, אבל מאוכזב משתי נקודות חיפה קבוצה מצוינת, אבל במחצית הראשונה הם לא סיכנו אותנו בכלל. עמדנו טוב במגרש וחבל שלא ניצחנו. לגבי השער שספגתי, זינקתי לכדור והדפתי לקורה, הכדור פגע לי בראש ונכנס, אבל אני עם הפנים קדימה".

בחזרה למשחק הליגה הבא נגד בית"ר ירושלים – במועדון עדיין מקווים שבעקבות הערעור שהגיש הבעלים ג'קי בן זקן, הקבוצה תוכל לארח את הקבוצה מהבירה עם קהל. אגב, אשדוד תשחק ביום שלישי במסגרת גביע הטוטו במשחק חוץ נגד הפועל אשקלון. המשחק אמור היה להיערך באשדוד וכך יכולה היתיה אשדוד לרצות את עונש האירוח ללא קהל כבר השבוע, אולם לרוע מזלה הסכימו ראשיה להחלפת ביתיות לפני מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully