וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "התקרית הזו תיסגר בתוך המועדון"

24.10.2010 / 12:59

בהפועל ר"ג לא מתכוונים להעניש את סרור וטופוזאקוב בעקבות העימות. שינה: "הגול המוקדם ממכבי ת"א הרס את התוכניות"

בהפועל רמת גן קיבלו באכזבה רבה אמש (שבת) את ההפסד השלישי הרצוף של הקבוצה בליגה, הפעם 2:0 למכבי תל אביב באצטדיון רמת גן. במחזור הבא יארחו הרמת גנים את מכבי פתח תקווה וינסו לעצור את כדור השלג המתגלגל, לפני שהקבוצה תשקע עוד יותר בתחתית הטבלה.

תקרית אלימה התרחשה אמש בסביבות הדקה ה-40 כאשר הבלם אלין טופוזאקוב והקשר הצעיר עידן סרור התעמתו ביניהם ואף החליפו דחיפות. טופוזאקוב העיר לסרור על כך שלא ירד להגנה באחת מההתקפות של הצהובים, סרור בתגובה סימן לו עם האצבע על הפה לשתוק, ואז החליפו השניים מספר דחיפות וטופוזאקוב אף חבט בסרור. בסופו של דבר קם המאמן שלומי דורה מהספסל וסימן להם להירגע. נכון לעכשיו לא מתכוונים במועדון להעניש את השניים וגם דורה עצמו התייחס לדברים בסיום המשחק ואמר: "זה חלק מקבוצת כדורגל, אלו דברים שקורים והתקרית הזו תיסגר בתוך המועדון".

הקשר עומר בוקסנבוים, שחזר אמש לסגל לראשונה מזה חצי שנה, אחרי שהחלים מקרע ברצועה הצולבת בברכו, צפוי לקבל דקות משחק ראשונות העונה, במשחק גביע הטוטו ביום שלישי הקרוב נגד בני יהודה בווינטר.

"היתה לנו מטרה לסיים את המחצית הראשונה ב-0:0, אבל הגול המוקדם שלהם הרס לנו את כל התוכניות", אמר בלם רמת גן ואקס מכבי תל אביב יקיר שינה. "לקבל גול בדקה שנייה זה לא נעים. זה מצב לא אידיאלי לקבוצת כדורגל קטנה כמו הפועל רמת גן. חבל מאוד על הגול הזה שהכניס את מכבי למשחק, אבל מצד שני אני מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה כשעמדנו יחסית טוב בהגנה ובמחצית השנייה הצלחנו לא לספוג עוד שער. אחרי פיגור 2:0 במחצית אתה רק מקווה שזה לא יגמר יותר גרוע, מיזערנו את הנזק וזה הרע במיעוטו מבחינתנו", הוסיף הבלם.

שינה התייחס להמשך הדרך ואמר: "אין לי ספק שיש לנו מה למכור בליגה הזו, אני מקווה שהצוות המקצועי יודע איזה שחקנים צריך להביא ומה לשנות כאן בינואר, אני בטוח שהם יעשו את זה על הצד הטוב ביותר ואני מאמין שנישאר בליגה, אני מאמין בקבוצה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully