וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי הוועד האולימפי הישראלי נפגשו עם ג'יבריל רג'וב

דנו בדרכים לשת"ף עם מקבילם הפלסטיני בכנס באקפולקו. רוג יעניק סיוע בסך 100 אלף דולר לתפעול החוויה האולימפית בישראל

יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק והמנכ"ל אפרים זינגר, המשתתפים בכנס הדו שנתי של הוועדים האולימפיים הבינלאומיים באקופולקו, קיימו פגישה עם ג'בריל רג'וב, יו"ר הוועד האולימפי הפלסטיני וד"ר ז'אק רוג, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי.

הפגישה, שנמשכה כשעה וחצי, התקיימה ברוח טובה והצדדים דנו במציאת דרכים לשיתוף פעולה. זו הייתה פגישת הכנה לפגישה מיוחדת שתתקיים בינואר הקרוב בלוזאן, אצל נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי ד"ר רוג, המעוניין מאד למצוא דרכים למימוש פעילות משותפת של הצדדים.

בכנס באקופולקו משתתפים נציגים מ-205 מדינות. הנושא המרכזי היה התקדמות ההכנות ללונדון 2012, ולוועד האולימפי דווח כי הכנות מתבצעות בקצב מואץ ומתקדמות בצורה משביעת רצון.

נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי רוג סיפר למשתתפים על ביקורו המזרח התיכון, וציין את האירוח החם שקיבל בישראל. הוא סיפר למשתתפים על הסיור המיוחד שערך בחוויה האולימפית וציין כי זהו אתר המבקרים האולימפי המרשים ביותר בעולם בו ביקר, והמליץ לראשי הוועדים האולימפיים באשר הם לקיים סיור התרשמות בישראל.

ד"ר רוג הודיע לורשביאק וזינגר כי הוועד האולימפי הבינלאומי יעניק סיוע מיוחד של 100 אלף דולר לטובת תפעול שוטף של החוויה האולימפית בישראל.

ורשביאק וזינגר ניפגשו במהלך הכנס עם נשיא הוועד האולימפי הברזילאי קרלוס נוזמן, העומד בראש הוועדה המארגנת של משחקי ריו 2016 . נוזמן אמור להגיע לביקור בישראל בעוד כשבועיים. הוא יגיע לארץ יחד עם חברת הנהלת הוועד האולימפי הבינלאומי אתלטית העבר היהודיה מפולין אירנה שווינסקה (7 מדליות אולימפיות מטוקיו 1964 ועד מונטריאול 1976, שהיתה שיאנית עולם ואירופה) ובמהלך פגישת עבודה בוועד האולימפי בישראל הם יערכו סיור בחוויה האולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully