וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאיו: "מי שאשם אלו רק השחקנים"

24.10.2010 / 12:02

מנכ"ל בני יהודה לא מטיל על קשטן את האחריות להפסד לעכו: "אין הסבר הגיוני למה שהיה במשחק, קיבלנו סטירה"

בצוות המקצועי של בני יהודה כעסו מאוד על איבוד העשתונות של שחקני הקבוצה במשחק ההפסד אתמול (שבת) להפועל עכו. עד הדקה ה-70 נראה היה שהזהובים ממשיכים במומנטום החיובי אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, אלא שרפיון הגנתי ב-20 הדקות האחרונות וטעויות של אביב חדד ודין מורי, אפשרו לג'קו ערפאת הוליך את הקבוצה המקומית למהפך ולניצחון 1:3.

בעקבות המשחק אתמול נראה שהבלם הקולומביאני איבן גארידו, שהחלים מפציעה בגבו וישב אתמול על הספסל, ישוב להרכב כבר במשחק גביע הטוטו ביום שלישי הקרוב נגד הפועל רמת גן וככל הנראה גם במשחק הליגה הבא נגד בני סכנין.

כ-200 אוהדים ליוו את הקבוצה לנצרת עילית והיו מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים. כשבני יהודה עוד הובילה נשמעו קריאות "אולה, אולה" מכיוון היציע, אך הסיום היה עגום וחלק מהאוהדים אף קראו למאמן דרור קשטן להתפטר. יחד עם זאת, בהנהלת הקבוצה הבהירו חד משמעית שהדבר כלל לא נמצא על הפרק וכי מעמדו של קשטן יציב מאוד.

דמאיו: "פיטורים של קשטן - בכלל לא עומד על הפרק"

"ספגנו את הגול הראשון בדקה ה-69, זו הייתה התפרקות של עשרים דקות", אמר הבוקר מנכ"ל המועדון משה דמאיו, לוואלה! ספורט, "אין לי הסבר למה שקרה. עד שער השוויון של עכו היינו טובים. עד הדקה ה-69 הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וזה פשוט מדהים מה שקרה ב-20 הדקות האחרונות. יש דברים בכדורגל שאין להם הסבר. כנראה ששער השוויון של עכו פגע בשחקנים וגרם לנפילה. אין לי הסבר אחר. לא ניצלנו את המומנטום החיובי אחרי בית"ר ופשוט קיבלנו סטירת לחי מצלצלת".

דמאיו התייחס לשאלת מעמדו של המאמן דרור קשטן וענה בצורה חד משמעית: "זה משהו שהתקשורת רוצה ליצור, זה בכלל לא על הפרק, זה ספין שהתקשורת מנסה ליצור. אין בכלל ויכוח שמי שאשם בהפסד אתמול אלה רק השחקנים. 70 הדקות הראשונות היו המשך ישיר למשחק עם בית"ר. אין הסבר הגיוני למה שהיה אתמול במשחק, פשוט אין לזה הסבר".

בהנהלת הקבוצה ממתינים להמלצות המשטרה אחרי השימוע שנערך בשבוע שעבר בנוגע להיערכות המועדון בכל הקשור לארגון ואבטחת המשחק נגד בית"ר ירושלים. ממחוז יפתח של משטרת תל אביב אמורים להעביר בימים הקרובים דו"ח המלצות והצעות לשיפור לקראת המשחקים הבאים שתארח הקבוצה.

משחק הבית הקרוב של בני יהודה, נגד בני סכנין, יערך ככל הנראה באצטדיון בשכונת התקוה. ראשי הקבוצה נמצאים בשיחות יומיומיות עם המשטרה כדי להחליט באילו תנאים והגבלות יתקיים במשחק. בימים הקרובים תתקבלנה הכרעות בנושא ואז תתברר כמות האוהדים שתוכל להיות נוכחת במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully