וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן: "שמח שהחזרנו את החיוכים"

24.10.2010 / 15:50

מגן מכבי ת"א מרוצה מהניצחון על הפועל ר"ג ומאושר במועדון ("הכי גדול בארץ"). מדוניאנין התאמן כרגיל, גולדהאר יתפקד כיו"ר

בתחילת העונה, כשהצוות המקצועי של מכבי תל אביב בנה את הסגל, היו אמורים ברק יצחקי, ניבאלדו, אבי סטרול, ג'יבריל סידיבה והאריס מדוניאנין, להוות את הציר המרכזי עליו תתבסס הקבוצה. אתמול (שבת), במשחק הניצחון על הפועל רמת גן (0:2) כל החמישה חסרו למנג'ר אבי נמני - יצחקי, ניבאלדו, סטרול וסידיבה בגלל פציעות ואילו מדוניאנין מכיוון שהוא נשלח ליציע כחלק מסדרת חינוך קצרה.

יחד עם זאת, למרות כל השחקנים החסרים, הצהובים הציגו אתמול יכולת משביעת רצון, בעיקר מבחינה התקפית. בקבוצה היו מרוצים מאוד מכך שבניגוד לשנים עברו, הפעם השחקנים הצליחו להתאושש בצורה מיידית אחרי הפסד בדרבי וחזרו במהירות למסלול הניצחונות.

השחקן שקיבל את מירב המחמאות אתמול היה מאור בוזגלו, שכבש את השער הראשון ובישל את השני לרוברטו קולאוטי. הקשר היה מעורב ברוב המהלכים ההתקפיים של הצהובים ונמני אמר עליו בסיום: "מאור היה מצוין היום. גם בדרבי, עד שהוא נפצע הוא היה בין היחידים ששיחקו טוב אצלנו. אני שמח כי הוא נכנס לכושר טוב וזה יעזור לנו ולו".

בוזגלו נטל אתמול את המושכות גם לאור העובדה שהאריס מדוניאנין כאמור נשלח ליציע. הקשר הבוסני התאמן היום עם השחקנים שלא נטלו חלק במשחק אחרי שכזכור לא נכלל בסגל למשחק אתמול בעקבות חילופי דברים עם נמני.

מדוניאנין לא היה מרוצה מכך שהוא לא מתורגל בהרכב ופלט מספר מילים לעברו של המנג'ר באחד מאימוני השבוע שעבר, מה שהספיק לאחרון בשביל לשלוח לקשר מסר ברור. למרות חוסר שביעות הרצון הגדולה שניכרה על פניו בעקבות ההתרחשויות בימים האחרונים, הבוסני הגיע אתמול לאצטדיון רמת גן ואיחל הצלחה לכל שחקני הסגל.

סבן: "יהיו עוד משחקים נגד הפועל"

"תמיד כיף לנצח. עבדנו השבוע מאוד קשה באימונים בשביל לחזור לכושר בו היינו לפני הדרבי", אמר המגן קלמי סבן אחרי הניצחון אמש, "אני מאוד נהנה במכבי תל אביב, כיף לי לבוא לאימונים, כיף לי להיות בקבוצה הזו. מכבי תל אביב זה המועדון הכי גדול בארץ".

סבן התייחס גם להפסד בדרבי: "לצערי בשבוע שעבר קצת אכזבנו את האוהדים, אבל יש לנו את כל השנה לתקן. אנחנו יודעים שיהיו עוד משחקים נגד הפועל תל אביב ונדע להתכונן אליהם יותר טוב ממה שהתכוננו למשחק בשבוע שעבר. אני שמח שאתמול החזרנו את החיוכים, קודם כל לעצמנו וגם לקהל הגדול שהגיע, לצוות המקצועי ולכל מי שנמצא במועדון".

על הביקורת שספגה רביעיית ההגנה אחרי ההפסד להפועל תל אביב, אמר המגן: "זה לא נעים, אבל בהגנה שלנו משחקים שחקנים וותיקים, בוגרים, שחקנים שיודעים מה הם רוצים מעצמם. לפעמים יש משחקים פחות טובים, אבל ידענו להרים את עצמנו נגד רמת גן ולשחק מאוד אגרסיבי".

גולדהאר: גם בעלים, גם יושב ראש

ברק יצחקי המריא הלילה לברצלונה לצורך ביקורת אצל הדוקטור הספרדי רמון קוגאט, שניתח אותו לפני מספר שבועות, על מנת לאבחן את מצב הברך ואת התקדמות הליך ההחלמה. לאחר שתתקבל תוצאות הבדיקה יוחלט על המשך הטיפול. הבלם ניבאלדו נכלל אמש בסגל לראשונה מזה שלושה חודשים וזאת לאחר שהחלים מפציעה בברכו. הברזילאי הוא עשוי לקבל דקות ראשונות השבוע נגד בני סכנין בגביע הטוטו ביום רביעי.

בהודעה שהוציאה הערב הקבוצה הוכרז על עזיבתו המיידית של אביב בושינסקי את תפקיד יושב ראש המועדון. הבעלים מיטש גולדהאר ייטול על עצמו את התפקיד, ויכהן כבעלים וכיושב ראש הקבוצה.

המשחק נגד סכנין יתקיים ללא קהל באצטדיון רמת גן, זכר לעונש שספגה מכבי בבית הדין המשמעתי בעוון התפרעות אוהדי הקבוצה בדרבי בשבוע שעבר. משחק הליגה הבא של הצהובים, נגד הפועל חיפה, ייערך ביום שני הבא בקרית אליעזר וישודר כמשחק המרכזי של המחזור בערוץ הראשון.

עדכון ראשון: 24.10.2010, 10:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully