וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:0 מאכזב במשחק העונה בארגנטינה

ולז סארספילד ואסטודיאנטס חילקו את הנקודות במשחק לא טוב. ארסנאל פספסה את המקום השני אחרי הפסד 3:1 לגודוי

האפרטורה הארגנטינאית 2010 הולכת ומתקרבת לשלבי הסיום ובסוף השבוע האחרון נפתח המחזור ה-12, שכלל גם את משחק העונה. כשנותרו שבעה מחזורים לסיום נראה שדבר אינו בטוח ומספר קבוצות עדיין נמצאות במירוץ על כתר האליפות.

ולז סארספילד - אסטודיאנטס 0:0

משחק העונה של האפרטורה הבטיח הרבה, אבל לא קיים והסתיים בתוצאה ותצוגה מאכזבות. לקבוצה מלה פלאטה היה זה משחק שני ברציפות ללא ניצחון (שתי תוצאות תיקו), אבל היא יכולה להיות מרוצה מכך שהיא שמרה על פאר של שלוש נקודות מיריבתה. במשחק הבא היא תחסר את גבריאל מרקאדו, שהורחק בדקה ה-90.

ארסנאל - גודוי קרוז 3:1

למרות שולז ואסטודיאנטס איכזבו במשחק ביניהן, המאוכזבת הגדולה של המחזור היא ארסנאל, שניצחון היה מעלה אותה למקום השני, מרחק נקודה אחת בלבד מהפסגה. בהתחלה זה עוד נראה טוב, כשלוסיאנו לגיזאמון העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-33, אבל גודוי חזרה בסערה במחצית השנייה והשלימה מהפך מרשים מרגלי אריאל רוחאס (57), שער עצמי של השוער כריסטיאן קאמפסטריני (59) ופנדל מוצלח של סזאר קראנסה בדקה ה-90.

ריבר פלייט - ראסינג קלוב 1:1

הדרבי העתיק ביותר בארגנטינה התקיים בפעם ה-165 והסתיים בחלוקת נקודות. ג'ובאני מורנו הקולומביאני, שנמצא בכושר מצוין, כבש את השער השלישי שלו בשני המשחקים האחרונים והוליך את ראסינג ליתרון בדקה ה-35, אבל אנחל קאפה הכניס במחצית השנייה את דייגו בואננוטה במקומו של אריאל אורטגה הוותיק והקשר נמוך הקומה השווה בדקה ה-46 וחתם את התוצאה.

אינדפנדיינטה - בוקה ג'וניורס 0:0

עוד קלאסיקו שהסתיים ללא הכרעה. אינדפנדיינטה קיוותה לשמח את האוהדים עם ניצחון על אחת היריבות הגדולות, אך לא השכילה למצוא את הרשת של כריסטיאן לוקטי בעוד משחק שהבטיח רבות והיה רחוק מלקיים. גם בוקה הייתה חלשה ולקראת הסיום הסתגרה בעקבות הרחקתו של חסוס מנדז (74).

הורקאן - סן לורנצו 0:3

הדרבי היה כל כולו של הגלובו, שהשפילו את היריבה העירונית והרחיקו אותה באופן סופי ממאבקי האליפות. הבלם קרלוס קינטנה הפגין יכולות של חלוץ עם שער נפלא בדקה ה-16. פקונדו קירוגה, חברו במרכז ההגנה, התקנא והפציץ מהאוויר לרשת בדקה ה-50 אחרי עוד מצב נייח. דייגו רודריגז סגר עניין עם פנדל בדקה ה-71. עוד ערב עצוב לסן לורנצו ורמון דיאז.

משחקים נוספים:

לאנוס - קולון סנטה פה 2:1
ללאנוס: סילביו רומרו (67). לקולון: חואקין לאריביי (40), דמיאן דיאז (51)

ארחנטינוס ג'וניורס - אול בויס 0:1
פרנקו ניאל (81)

קילמס - בנפילד 2:0
גבריאל מנדז (16), רובן ראמירז (53)

ניואל'ס - אולד בויס - חימנסיה לה פלאטה 0:1
מאוריסיו ספרדוטי (12)

טיגרה - אולימפו 2:3
לטיגרה: דניס סטרקואלורסי (4), מרטין גלמאריני (18), דייגו קסטאניו (88). לאולימפו: חוליו פורץ' (33), נסטור בריירו (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully