וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "חלק מחבריי לקבוצה טובים ממני"

קשר ריאל הצטנע לאחר הרביעייה הראשונה בקריירה שלו ב-1:6 על סנטאנדר. גווארדיולה: "באנו לנצח, לא לספור שערים לוייה"

ריאל מדריד דרסה הערב (שבת) 1:6 את ראסינג סנטאנדר ועלתה למקום הראשון בליגה הספרדית. אך עם כל הכבוד לניצחון שלה, שהיה השלישי ברציפות בליגה לאחר 1:6 על דפורטיבו לה קורוניה ו-1:4 מול טנריפה, ורביעי כולל ה-0:2 על מילאן, הסיפור הגדול של הערב הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי, שכבש שני צמדים בשני המחזורים הקודמים, הבקיע רביעייה אדירה והעלה את מאזנו האישי ל-10 שערים בליגה.

לאחר המשחק אמר רונאלדו: "אני מאושר מאוד מפני שמעולם לא כבשתי ארבעה שערים במשחק אחד. אבל מה שבאמת חשוב הוא שהקבוצה ניצחה. לא הייתי מצליח לכבוש רביעייה ללא העזרה של חבריי ואני חייב להודות להם על זה. אני שחקן קבוצתי. חלק מחבריי לקבוצה אפילו טובים יותר ממני. בכל מקרה, אסור לנו להסתנוור מהניצחון כמו שאמר גם המאמן שלנו. יש עוד דרך ארוכה לפנינו, אבל אנחנו ראשונים וזה חשוב מאוד לכולם".

מאמן ריאל ז'וזה מוריניו היה מרוצה מאוד ממה שראה. "אנחנו משחקים טוב לאחרונה, עושים עבודה טובה ולוחצים את היריב", אמר המיוחד, "כוכבים גדולים זורחים לפני שהקבוצה עובדת יחד, אנחנו כרגע בתקופה טובה, האוהדים מאוד מרוצים מזה וגם אני, אבל אסור לשכוח שזה לא יהיה ככה בכל משחק, יהיו משחקים שננצח בעזרת מעט שערים ויהיו לנו תוצאות תיקו והפסדים. אנחנו צריכים שתהיה לנו מנטליות שתמנע שני הפסדים רצופים. אנחנו משתפרים באטיות אך בעקביות".

מוריני התייחס למשחקה הבא של ריאל, נגד מורסיה, ועל כוונתו לתת מנוחה לכמה מכוכביו. "אוזיל, קראבליו וצ'אבי אלונסו יהנו משלושה ימי חופש, כל השאר יתייצבו. קרים בנזמה יפתח וגם כריסטיאנו רונאלדו".

מנגד, אמר נשיא סנטאנדר פרנסיסקו פרניה: "ספגנו שני שערים מוקדמים בגלל חוסר תשומת לב, מה שאסור לעשות נגד ריאל מדריד. הם קבוצה מצוינת, כמו שראינו במשחקים האחרונים. היינו נאיביים כשניסינו לשחק מול ריאל מדריד כשווים מול שווים. כשאתה משחק בברנבאו, אתה חייב קודם כל ובעיקר להילחם".

גווארדיולה: "באנו לנצח ולא לספור לוייה שערים"

גם בברצלונה היה מצב רוח טוב הערב, לאחר הניצחון 0:2 על סראגוסה בזכות צמד שני של ליאונל מסי תוך שלושה ימים לאחר שעשה את אותו הדבר מול קופנהאגן בליגת האלופות. "הלה רומארדה זה מגרש קשה מאוד לשחק בו ושיחקנו נגד קבוצה טובה ואגרסיבית במיוחד", אמר הארגנטינאי בסיום, "אנחנו חייבים להמשיך לשחק באותו קצב".

מאמן בארסה פפ גווארדיולה התייחס ליכולת של דויד וייה: "תנו לו זמן ותראו איך הוא יעשה את הדברים שדיברנו עליהם, זה פשוט בדמו. הגענו כדי לנצח את המשחק ולא כדי לספור את השערים של וייה". על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה אף פעם לא קל לנצח במשחק חוץ כזה, אבל ניסינו להשיג את השליטה במשחק הזה, עשינו את זה ואני מאושר מאוד". לסיום, החמיא המאמן כמובן גם למסי: "בויאן נכנס, בועט ותורם הרבה, גם וייה, אבל ליאו הוא פשוט כובש בחסד עליון. הוא כובש הרבה שערים ובלתי ניתן לעצירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully