וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אנחנו נופלים כמו דומינו. זו הרגשה מחורבנת"

23.10.2010 / 22:31

מאמן הפועל חולון, שעדיין ללא ניצחון, היה מתוסכל מאוד לאחר ההפסד לברק נתניה. אלפסי: "מקווה שנצא לדרך חדשה"

רגע לפני שהתחיל המשחק בין ברק נתניה להפועל חולון, היו בנתניה מודאגים מכך שאורי יצחקי, אחד הישראלים הבכירים בסגל, פצוע ולא יוכל לשחק. ההמשך ידוע: שלישיית הזרים הנהדרת של נתניה נתנה הצגה, ערן אסנטי נתן הרבה אנרגיה ונקודות חשובות במחצית השניה, וקבוצתו של אריק אלפסי ירדה עם ניצחון 63:79 מול חולון. "אורי הוא שחקן חשוב ברוטציה ובבנייה של הקבוצה, במיוחד בחוק הרוסי", אמר אלפסי בסיום, "אבל ערן אסנטי, שהוא ילד ביישן, היה מדהים היום, נתן הגנה מדהימה. מילא את החלל הזה בגדול".

המאמן של נתניה לא חגג יותר מדי את הניצחון, וכבר הסתכל אל עבר המשחק הבא: "נתחיל ביום שני סוף כל סוף להתאמן באולם המשופץ שלנו, ואני מקווה מאוד שנבוא מוכנים נגד חיפה. זה משחק אחר לגמרי. ראיתי את חיפה משחקים נגד חולון, הם קבוצה עמוקה ויש לנו זמן לחשוב עליהם. זה חשוב מאוד לפתוח עונה עם ניצחון, ואני מקווה שזה יוציא אותנו לדרך חדשה".

אסנטי, שהיה אחד מגיבורי המשחק, אמר בסיום: "אריק אמר לנו שאנחנו צריכים לשחק אגרסיבי ולהיות ממושמעים. במחצית הוא ביקש מאיתנו לשחק יותר אגרסיבי, ואני חושב שבחצי השני הם התעייפו". על היכולות שלו אמר אסנטי: "אני מראה מחויבות, ככה זה בדרך כלל ששחקן נפצע, כולם נותנים אקסטרה כדי למלא את החסר. אני שמח שידעתי להחליף את יצחקי כמו שצריך".

"לא יודע אם זה יהיה מספיק להמשך"

לא מעט אכזבה נרשמה הערב בסיום המשחק מצידה של חולון, עבורה מדובר בהפסד שני בשני משחקים. "בדיוק כמו בשבוע שעבר, אחרי 15 דקות יש לנו נפילה, אנחנו נופלים כמו דומינו", אמר מאמן הפועל חולון, דני פרנקו. "ההבדל היחיד משבוע שעבר זה שחלק מהשחקנים שיחקו הפעם פחות טוב. כולם מאוד רצו, אבל היום זה לא היה מספיק. אני לא חזאי, לא יודע אם זה יהיה טוב מספיק בהמשך. הפיתרון היחיד שיש לי זה לא לקטר, לבוא לאימונים, לא לבלבל את המוח על זה שהתחלנו מאוחר".

פרנקו המשיך ואמר: "אין לנו משהו יותר טוב לעשות בהתנהלות שלא עשינו עד עכשיו. זו הרגשה מחורבנת. אפשר לבוא ולבכות, ואפשר לבוא ולעבוד יותר קשה. מה שנתניה עשו לנו מתחת לסל זה היה קרקס, וזה לא נבע מזה שהשחקנים שלנו לא רוצים. פשוט לא היינו מספיק טובים". כשנשאל האם בכוונתו להביא חיזוק, הביע פרנקו את התסכול שלו: "אני לא מתכוון לבוא ולהגיד שאני צריך עוד שחקנים. אני אגיד שזה מה יש. אני יותר מדי מעורב במה שקורה, החבר'ה שנמצאים פה עובדים מסביב לשעון כדי להחזיק את מה שיש פה בכלל".

אחד מנקודות האור היחידות של חולון הערב, רוברט היית, אמר בסיום: "זה משחק שני שזה קורה לנו. אנחנו לא מבצעים את הדברים במחצית השניה, מגיעים עייפים ועושים הרבה טעויות. אני אישית לא מרגיש עייף, אולי קצת מתוסכל כי לא הצלחנו לבצע את הדברים בהתקפה ובהגנה. נצטרך לחזור לאימונים ולעבוד חזק יותר. נצטרך לבוא כקבוצה ולדעת מה אנחנו רוצים לעשות. להפסיד זה רע. במחצית הראשונה בשני המשחקים שיחקנו מצוין, אבל במחצית השנייה לא הופענו. נשתפר עם הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully