וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ג'רי סטקהאוס מצטרף למיאמי

השוטינג גארד בן ה-35, שבילה את חצי העונה החולפת במילווקי, יחליף את מייק מילר הפצוע בסגל החלומות של ההיט

מסתבר שפאט ריילי עדיין לא סיים לבנות את קבוצת החלומות שלו במיאמי. לאחר שצירף לדווין וויד את לברון ג'יימס וכריס בוש וריפד אותם במספר שחקני משנה יעילים, החתים הערב (שבת) הג'נרל מנג'ר הוותיק לא פחות ולא יותר מאת ג'רי סטקהאוס, שיחגוג 36 אביבים בחודש הבא.

השוטינג גארד המזדקן בילה את חצי העונה שעברה במילווקי, בשורותיה העמיד ממוצעים של 8.5 נקודות ב-20 דקות משחק. בתחילת הקיץ התבטא השחקן כשאמר: "הייתי שמח לחתום על חוזה מינימום במיאמי", והערב השמחה הזאת התגשמה, אחרי 15 שנים בליגה ו-0 טבעות אליפות.

סאקהאוס מגיע לפלורידה כמחליף למייק מילר, שנפצע באצבעו וישוב לפרקט רק בשלהי חודש ינואר. אגב, בשנת 2006 היה השוטינג גארד הוותיק חלק מהסגל של דאלאס, שהפסידה בגמר הפלייאוף ל... מיאמי, של דווין וויד. בעקבות ההחתמה של סטקהאוס עומד הסגל של ההיט על 17 שחקנים, כאשר פטריק בברלי ודשון באטלר אמורים להיחתך בקרוב.

סטקהאוס נבחר שלישי בדראפט 1995 על ידי פילדלפיה, בשורותיה העביר שתיים וחצי עונות טובות מאוד. לאחר מכן, מ-1998 ועד 2001 שיחק השוטינג גארד בדטרויט, כאשר בעיר המכוניות ידע את העונות הטובות ביותר בקריירה שלו. לשיאו הגיע סטקהאוז ב-2000/2001, עם ממוצעים מדהימים של 29.8 נקודות לערב, כאשר באותה עונה ובזו שאחריה נבחר למשחק האולסטאר. אחרי שתי עונות בינוניות בוושינגטון הגיעה הדעיכה, כאשר מ-2004/05 עד 2008/09 שיחק בדאלאס, שם מספריו צנחו בהדרגה, לפני שעזר למילווקי להגיע לפלייאוף בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully