וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "נישאר בתחתית וחייבים להתמודד עם זה"

מנג'ר ווסטהאם משלים עם המציאות, אבל אופטימי: "מאמין שעוד נצא מהמקום האחרון". אנצ'לוטי: "עוד יבואו גם רגעים קשים"

אברהם גרנט ו-ווסטהאם ספגו הערב (שבת) הפסד ליגה חמישי בתשעה מחזורים, הפעם 2:1 ביתי ואכזרי במיוחד לניוקאסל. הפטישים כבר הובילו בזכות שער של קרלטון קול, אך ספגו פעמיים. קווין נולאן ואנדי קארול כבשו לזכות המגפייס, שברחו מהתחתית ועלו למקום התשיעי בליגה. ווסטהאם מנגד, נותרה עמוק בבוץ ובמקום האחרון בטבלה עם שש נקודות, מרחק שלוש נקודות מתחת לקו האדום.

"התחלנו טוב, כבשנו שער מהיר, אבל אז ספגנו והם קיבלו ביטחון ושיחקו טוב יותר מאיתנו. בעיקר במחצית השנייה", הסביר גרנט בסיום, "ידענו שכשהם משחקים עם שני חלוצים, הם ינסו לשחק על הרבה כדורי רוחב והגבהות מהאגפים כי יש להם שחקנים מסוכנים מאוד בתוך הרחבה. גם לנו יש שחקנים טובים בתוך הרחבה שיודעים לעשות את העבודה, אבל למרבה הצער הם לא עשו את זה היום". גרנט מתחיל להשלים עם המצב של הקבוצה שלו: "אנחנו נהיה במאבקי הירידה כל העונה. אני חושב שנצא מהמקום האחרון, אבל נישאר פחות או יותר באזור הזה ואנחנו חייבים לדעת להתמודד עם זה. אין מה לעשות, לחץ זה חלק מהמשחק.

"השחקנים רוצים לנצח ולהראות לאוהדים שאנחנו קבוצה טובה ולפעמים זה הופך אותם להיות קצת לחוצים. דיברתי עם כל השחקנים, הם מאוכזבים מאוד. אסור לנו להיות יותר מדי רגשיים. אנחנו נחכה, נצפה שוב במשחק ונבין מה עשינו לא נכון ונתקן את זה".

מנגד, מנג'ר ניוקאסל כריס יוטון נשמע מרוצה: "זה יותר משמח מניצחון רגיל מפני שחזרנו מפיגור. שיחקנו טוב מאוד נגד קבוצה חזקה במיוחד. זה היה שבוע קשה בשבילנו. אני שמח שהוכחנו אופי והרבה רוח. ככל שמציבים בפני השחקנים שלי יותר מבחנים, כך הם מצליחים יותר. אני חושב שהם היו נפלאים היום".

יוטון היה מרוצה במיוחד מיכולתו של קארול: "הוא לא היה חייב לנו כלום. הוא שחקן צעיר ומוכשר והוא לומד את המשחק. הוא עדיין לא סיים להתפתח וצריך ללמוד עוד הרבה. המקום הכי טוב בשבילו כדי ללמוד זה המגרש".

אנצ'לוטי: "חשוב לנצח גם בימים פחות טובים"

ומהקבוצה שנועלת את הטבלה, לזו שמוליכה אותה. צ'לסי אמנם לא הרשימה יתר על המידה הערב, אך גם הילוך שלישי הספיק לה כדי לנצח את וולבס 0:2, ולפתוח פער זמני של חמש נקודות בפסגת הליגה. "המיקום שלנו טוב מאוד, עשינו תוצאה טובה היום בגלל שחזרנו מהמסע למוסקבה לא במאה אחוז", הודה קרלו אנצ'לוטי בסיום. "זוהי תוצאה חשובה, וחשוב גם לנצח כשאתה לא במאה אחוז".

לאחר מכן התייחס המנג'ר האיטלקי ליכולת הבינונית משהו שהציגו שחקניו, והסביר: "זה נורמאלי. בגלל שהאוהדים ראו את המשחק האחרון שלנו הם קצת חסרי סבלנות, אבל זה נורמאלי. אנחנו צריכים לשחק הכי טוב שלנו, והערב לא שיחקנו את הכי טוב שלנו. היה משחק קשה, במחצית השניה קיבלנו הרבה צ'אנסים לסגור את המשחק, אבל לא שיחקנו מספיק טוב".

"יש לנו יתרון טוב על מנצ'סטר סיטי, אבל מוקדם מדי להגיד שזה מספיק נקודות. התחלנו טוב, אבל אנחנו צריכים להמשיך. אני מאמין שהרגע הקשה יגיע, ואנחנו צריכים להיות מוכנים אליו", הוסיף אנצ'לוטי, שעבר לדבר על מצבו הרפואי של פרנק למפארד הפצוע: "הוא יתחיל להתאמן עם הקבוצה בקרוב, אולי הוא יוכל לשחק אחרי המפגש שלנו עם בלקבורן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully