וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסד ראשון לראן

המוליכה נוצחה 1:0 בידי מונפלייה, אך נותרה בפסגה בעקבות 1:1 של סנט אטיין מול קון. ברסט הדהימה עם 0:2 בבורדו

המחזור ה-10 בליגה הצרפתית סיפק שלל הפתעות שמשחקות בעיקר לידיים של ליון ומארסיי, שתוכלנה לצמק עוד יותר את הפער מהמוליכות בעזרת ניצחונות במשחקי ההשלמה מחר (ראשון). הראשונה ראן הפסידה במגרשה 1:0 למונפלייה, השנייה סנט אטיין הסתפקה ב-1:1 מול קון ובורדו הופתעה 2:0 על ידי ברסט.

ראן - מונפלייה 1:0

מוליכת הטבלה חזרה הביתה אחרי איבוד הנקודות בלאנס במחזור הקודם, קיבלה את המגן הימני רוד פאני שהתגבר על פציעה, אבל ספגה הפסד ליגה ראשון העונה. מאמן מונפלייה רנה ז'יראר שוב ישב ביציע בגלל עונש הרחקה, והוא ראה את ז'וריס מארבו מבקיע בנגיחה בדקה ה-43 וחוגג ניצחון משפחתי על האח סילבן. גארי בוקאלי הורחק משורות מונפלייה (63), קאדר מנגאן משורות ראן (84), אבל ההפתעה הגדולה נשמרה.

סנט אטיין - קון 1:1

ההפסד בניס בשבוע שעבר, יחד עם מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה בתקופה האחרונה, הכניסו את סנט אטיין ללחץ ממנו לא הצליחה לצאת במפגש מול החבורה הכישרונית של קון. יוסף אל עראבי הציב את קון ביתרון בדקה ה-39, אבל המכבש של סנט אטיין נשא פרי עם שוויון של עמנואל ריבייר בדקה ה-82. דימיטרי פאייה יכול היה לנצח את המשחק עבור המארחים, אך החמיץ מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן.

בורדו - ברסט 2:0

בפעם האחרונה שברסט ביקרה בסטאד שבאן דלמאס, היא יצאה משם עם ניצחון מרשים 1:4. זה היה לפני 19 שנים, הפעם היא הסתפקה ב-0:2 מדהים. העולה החדשה, שהגיעה למשחק כשהיא במקום החמישי ולאחר שישה משחקים ללא ספיגה (בהם ארבעה ניצחונות), פגשה את בורדו נטולת אלו דיארה המורחק (הושעה לשלושה שבועות בעקבות פגיעה בשופט) ואספה את הנקודות. רומן פוייה (6) ובנואה לסואמייה (80) כבשו לזכות ברסט, שגם החמיצה פנדל של נולאן רו בתווך.

משחקים נוספים:

לאנס - ניס 0:1
ללאנס: עיסאם ג'מע (90)

מונאקו - ולנסיין 2:0
לוולנסיין: גרגורי פוז'ול (32 ו-52)

נאנסי - לוריין 0:1
לנאנסי: ז'וליאן פרה (8)

סושו - טולוז 3:1
לסושו: ז'ופרי טולאסן (90). לטולוז: דניאל קונגרה (73, 90), מאורו סטו (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully