וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה את בני יהודה 1:3

הזהובים הוליכו משער של יברויאן (33), אבל המארחים חוללו מהפך בזכות שערים של רועי דיין (73) וג'קו ערפאת (80, 89)

במשך כל השבוע דיבר דרור קשטן עם שחקני בני יהודה על חשיבותה של ההמשכיות. הזהובים עדיין לא הצליחו לחבר שני ניצחונות רצופים העונה, והמאמן הוותיק ידע שכך אי אפשר להידבק לצמרת. בתום 90 דקות באיצטדיון גרין, היה אפשר להבין על מה הוא דיבר. בני יהודה הובילה 0:1 משער של איליה יברויאן בדקה ה-33, ושלטה במשחק במחצית הראשונה, אבל חילופים נכונים של מאמן הפועל עכו אלי כהן עזרו למארחים לחולל מהפך. שער של רועי דיין (73) ןצמד של ג'קו ערפאת (80, 89) העניקו לעכו ניצחון ביתי שני העונה, והוכיחו כי לזהובים חסר האופי הדרוש כדי להכריע משחקים.

בני יהודה הגיעה למצב הראשון במשחק כשבדקה ה-7 שלו מנשה בעט מקצה הרחבה כדור שפספס את מסגרת שערו של דודו גורש. בדקה ה-12 בעיטה של גלבאן מצאה את גורש מוכן, ושוער עכו הדף נפלא. בדקה ה-33 עלתה בני יהודה ל-0:1 מוצדק, כשאדרי הרים כדור מהאגף ואיליה יברויאן נגח פנימה. עד למחצית הזהובים של קשטן לא הצליחו להגדיל את יתרונם, וירדו להפסקה עם 0:1.

בפתיחת המחצית השנייה פיני בלילי עמד לבדו מול דודו גורש, אך שוער עכו מנע מקבוצתו לספוג. בדקה ה-50 בלילי הרים כדור מדוד ליברויאן, שבעט מתוך הרחבה, אבל הגנת עכו הצליחה להרחיק. מאמן עכו אלי כהן ביצע מספר חילופים, ושלוש דקות לאחר כניסתו של רועי דיין, הוא כבש בדקה ה-73 והשווה ל-1:1 עבור המארחת, לאחר שעט על כדור נגיחה של ג'קו ערפאת לקורה ודחק מקרוב. בדקה ה-85 ג'קו ערפאת הרים את איצטדיון גרין כשבעט מ-16 מטר פנימה, וקבע מהפך לזכות המארחים עם 1:2. בדקה ה-89 ג'קו ערפאת השלים צמד, והעניק להפועל עכו ניצחון כשקבע 1:3.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, דימקאו פידליס, איציק כהן, גבע ברקאי, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, איברהים עבדול ראזאק, ניקולאס פלצ'וק, ג'קו ערפאת.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, פיני בלילי, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully