וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פנאתינייקוס הביסה את פאוק ב-47 הפרש

הירוקים לא ריחמו עם ניצחון 61:108 ענק. אולימפיאקוס גברה על אריס של דרוקר, חימקי מוסקבה ניצחה את ניז'ני נובגורוד

לאחר שהשיגה ניצחון בכורה העונה ביורוליג על פרטיזן בלגרד, המשיכה חימקי מוסקבה הערב (שבת) במומנטום הנהדר בו היא נמצאת, כשהשיגה ניצחון חוץ 75:85 על ניז'ני נובגורוד. קבוצתו של סקריולו, שמשחקת בבית א' ביורוליג בו נמצאת גם מכבי תל אביב, נפלה לפיגור בשלב מוקדם של המשחק, אבל התאוששה, ונשענה על משחק גדול של קית' לנגפורד, שהוריד אותה במחצית בפיגור נקודה בלבד. במחצית השניה כבר תפסה חימקי פיקוד, כשהשיא הגיע ברבע האחרון, אז רצה קבוצתו של סקריולו ל-18:26 שהבטיח לה את הניצחון. לנגפורד הוליך את קלעי חימקי עם 27 נקודות (8 מ-13 מהשדה), זוראן פלאניניץ' סייע עם 14. לנובגורוד: דימיטרי קולגין 21.

אריס סלוניקי של שרון דרוקר פתחה את העונה בליגה היוונית ברגל שמאל. אריס אירחה את אולימפיאקוס וספגה תבוסה ביתית בתוצאה 78:65. שחקניו של דרוקר פתחו את המשחק היטב, ואף הוליכו 35:37 במחצית, אולם ברבע השלישי אריס קרסה, קלעה רק 10 נקודות כשהיא מתקשה אל מול הנוכחות של זוראן ארצג והרבע השלישי הסתיים ב-47:60 לאדומים מפיראוס. פייר פירס ופי.ג'יי טאקר היו הבולטים בשורות אריס, וסייעו למארחים לצמק ל-62:54, אך לא יותר, ואולימפיאקוס ניצחה בסיום 65:78.

גם פנאתינייקוס השיגה ניצחון ליגה, אבל היא דרסה את פאוק ללא רחמים, 61:108. פאוק הגיעה למשחק ללא שחקניה היוונים ששובתים, מה שאיפשר למאריץ' וחבריו לחגוג במחצית הראשונה, בדרך ליתרון מאסיבי במחצית, 22:54. אלא שגם זה לא היווה ממש אינדיקציה למה שעמד להגיע במחצית השניה, כשפרפרגולו וחבריו פשוט מתעלמים לחלוטין מהיריבה, פאוק לא מצאה את עצמה, ההפרש טיפס עד 55 נקודות יתרון בלתי נתפסות, לפני שהאורחים הצליחו "לצמק" מעט. דרו ניקולס הוליך 7 קלעים בדאבל פיגרס עבור הירוקים עם 16 נקודות, טפיץ' ופוטסיס הוסיפו 14 כל אחד. לפאוק: גריי 20.

ריאל התאוששה מטראומת אולימפיאקוס

* בספרד ריאל מדריד פתחה את המחזור הרביעי עם ניצחון 63:75 על ולנסיה. המארחת פתחה פער שהתקרב ל-10 נקודות כבר ברבע הראשון ולמרות שולנסיה הצליחה להוריד מעט ברבע השלישי, ריאל ניצחה. קליי טאקר הוליך את הקבוצה של אטורה מסינה עם 18 נקודות ופליפה רייס היה המצטיין עם 17 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. רפא מרטינז קלע 15 לולנסיה ו-ויקטור קלאבר הוסיף 13.

* בליגה האדריאטית רשמה נימברוק של ננו גינצבורג את הפסדה הראשון העונה, כשנכנעה 73:60 לזאדאר הקרואטית, שנכנסה למחזור הרביעי ללא נצחונות. הנציג השני של הקבוצה הצ'כית, אפיק ניסים, עלה מהספסל בדרך ל-8 נקודות ב-23 דקות משחק. טרה סימונס הוביל את נימברוק עם 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully