וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "מי שלא יקבל החלטות מקצועיות, תהיה לו בעיה"

23.10.2010 / 20:02

מנג’ר מכבי ת”א התייחס להדחתו של מדוניאנין מהסגל וגם היה מרוצה מהניצחון על הפועל ר”ג: "טוב שלא נכנעו לאפקט הדרבי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב השיגה הערב (שבת) את אחד הניצחונות הקלים שלה העונה. הצהובים של יוסי מזרחי ואבי נמני טיילו ל-0:2 מול הפועל רמת גן באצטדיון רמת גן, בשל שזרוע שעובר הדשא בבלומפילד. מכבי הצליחה להתאושש מההפסד בדרבי בשבוע שעבר מול האורדונים, שנראים כרגע כקבוצה שהולכת להיאבק נגד הירידה עד סוף העונה. מאור בוזגלו כבש כבר בדקה השנייה והוסיף בישול לרוברטו קולאוטי בדקה ה-33 והיה הטוב במגרש.

נמני: "אנחנו רוצים לשמור על רוח חיובית"

סיפור המשחק הערב מכבי תל אביב היה אי הכללתו בסגל של הקשר הבוסני, האריס מדוניאנין. כבר במהלך השבוע תירגל הצוות המקצועי של הצהובים הרכב ללא מדוניאנין ולקראת המשחק הוחלט שהוא גם לא יישב על הספסל, ככל הנראה בגלל עימות מילולי עם המנג'ר אבי נמני במהלך אחד מהאימונים. מדוניאנין הגיע היום לאצטדיון רמת גן וצפה מהיציע. חשוב לציין שבמכבי גם לא אהבו ראיון שהקשר נתן לתקשורת ההולנדית, למרות שלא קיבל אישור להתראיין. אגב, גם מיטש גולדהאר, שהגיע לקראת הדרבי בשבוע שעבר והחליט להאריך את השהות שלו בארץ, צפה במשחק מהיציע.

מנג'ר הצהובים אבי נמני אמר בסיום: "עשינו מהלכים טובים בתחילת המשחק, שלטנו בקצב והגענו להרבה הזדמנויות. לצערי שוב החמצנו הרבה והתוצאה יכלה להיות יותר גדולה. אנחנו מרוצים מהתוצאה כי היה איזה שהוא אפקט אחרי הדרבי. מי שנתן היום דחיפה ענקית זה הקהל, היו כמעט 12 אלף צופים שזה דבר יוצא דופן. מגיע לקהל קרדיט גדול. יש הרבה אנשים מסביב וכל מיני פרשנים שמנסים לצייר את הקהל שלנו כבעייתי והיום הוא הוכיח את עצמו ובגדול ומגיע לו כל הכבוד.

"אנחנו לא נסוגים מהדברים שאמרנו, ניאבק על האליפות ואנחנו יודעים שיהיו גם קשיים בדרך. נתגבר על זה ונטפל בכל מה שצריך מסביב ובכל בעיה שתצוץ ואנחנו מאמינים בשחקנים כי הם טובים והיום הם הוכיחו את זה".

נמני התייחס גם לתקרית עם מדוניאנין: "אתם יכולים לראות את האריס כבעיה, אנחנו רואים את זה כדברים שצריך לעשות אותם. כולם צריכים לקבל החלטות מקצועיות בצורה יפה והוגנת וזה הכל. זה לא רק לגבי האריס, אלא גם לגבי כל שחקן אחר בסגל. מי שלא יקבל את ההחלטות המקצועיות, תהיה לו בעיה. אני לא נכנס לגבי מה שקרה עם האריס כי לא היה שום דבר. אני אומר באופן כללי אנחנו נעמוד על כך שהדברים בתוך הקבוצה יהיו מאוד חיוביים, גם אלו שמשחקים פחות וגם אלו שלא מתלבשים. אנחנו רוצים לשמור על רוח חיובית".

נמני התייחס גם ליכולת של בוזגלו: "מאור היה מצוין היום וגם בדרבי עד שהוא נפצע הוא היה בין היחידים ששיחקו טוב אצלנו. אני שמח כי הוא נכנס לכושר טוב וזה יעזור לנו ולו. לשמחתי לא התכוננו השנה כדי להיבנות על שחקן זה או אחר. אנחנו נבנים על מגוון של שחקנים כדי שחס וחלילה אם ייפצעו או בכושר פחות טוב, זה לא יפגע בנו".

דורה: "נחפש נקודות במקום אחר"

מנגד, אמר מאמן הפועל רמת גן שלומי דורה: "לא יודע מה זה יצאנו בזול. למה קוראים בזול? התוצאה יכלה להיות גבוהה יותר, אבל היה יכול להיות גם 2:1 ואפשר להסתכל על זה גם כך. קל כנראה להסתכל על הצד החלש יותר. ש משחקים שהם לא כוחות ויש משחקים בהם אתה ומנסה לעשות דברים על המגרש. השער המוקדם של מכבי ביטל אותנו לגמרי במחצית הראשונה. הם שלטו ברוב המחצית. במחצית השנייה כשכבר ניסינו לצאת קדימה הגענו למצב וחצי שהיה קרוב אבל לא הצלחנו לכבוש. אחר כך זה כבר היה משחק של הגנה נגד התקפה, אבל חוץ מהחמצה של יובל אבידור לא זכור לי מצב טוב של מכבי. הניצחון הגיע להם, אבל התוצאה די משקפת את מה שהיה.

"נצטרך להרים את הראש ולחפש נקודות במקום אחר. היו הרבה משחקים שהיינו צריכים להשיג נקודות ולא הצלחנו. אלו נקודות חשובות ואני מקווה שלא נצטער עליהן. אני מאמין שאם נציג כדורגל טוב, אז זה יתקזז. צריך להרים את השחקנים ולהביא את הנקודות ממקום אחר. ברור שהשמיכה שלנו קצרה. אם קבוצות צמרת מדברות על חיזוק בינואר, על אחת כמה וכמה אנחנו נצטרך להתחזק. דיה לצרה בשעתה, יש לנו עוד חודשיים עד אז".

עדכון ראשון: 16:32

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully