וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוקהולם: מאייר יפגוש את פדרר בגמר

הגרמני גבר 6:4, 4:6, 6:7 על ניימינן, ויפגוש את השוויצרי, שהדיח את ליוביצ'יץ' עם 6:7, 2:6. קרמלין: אזרנקה וקירילנקו בגמר

פלוריאן מאייר הגרמני הלא מדורג המשיך היום (שבת) במומנטום המצוין בו הוא נמצא בשנת 2010. אחרי שאתמול הביס 6:7, 1:6 את רובין סודרלינג המקומי ברבע הגמר בשטוקהולם (מסבב ה-250), המשיך מאייר גם לגמר עם 6:4, 4:6, 6:7 קשה על ירקו ניימינן הפיני לאחר מרתון של שעתיים ו-13 דקות משחק. בגמר יפגוש הגרמני, המדורג במקום ה-47 בעולם, את רוג'ר פדרר, שניצח בחצי הגמר השני את איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי בתוצאה 6:7 (5:7), 2:6.

קירילנקו ממשיכה לנצח

ויקטוריה אזרנקה ומריה קירילנקו ייפגשו בגמר גביע הקרמלין במוסקבה (סך פרסים: מיליון דולר), לאחר ששתיהן השיגו ניצחונות קלים במיוחד בחצאי בגמר היום (שבת). המדורגת שנייה בטורניר אזרנקה נתקלה במעט קשיים מול המדורגת שמינית, חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדיה, אך הצליחה לגבור עליה 3:6, 3:6. אזרנקה שברה את יריבתה במשחקון החמישי בדרך לניצחון במערכה הראשונה, בעוד במערכה השנייה הצליחה לשבור פעמיים בדרך לזכייה גם במערכה השנייה.

קירילנקו הרוסיה, ששידרגה את משחקה פלאים בתקופה האחרונה ועלתה עד למקום ה-24 בעולם, ניצחה בקלילות 1:6, 1:6 את בת ארצה ורה דושבינה. קירילנקו צפויה לעלות לסביבות המקום ה-18 בעולם אפילו אם תפסיד בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully