וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה 0:2 את הפועל ר"ג

בוזגלו סיים מבצע קבוצתי יפה כבר בדקה השניה, קולאוטי ניצל טעות בהגנה האורחת בדקה ה-33 והצהובים התאוששו מהדרבי

אולי בכל זאת מכבי תל אביב מתבגרת? שבוע בלבד לאחר ההפסד הכואב בדרבי להפועל תל אביב, הצליחו הצהובים לנצח 0:2 את הפועל רמת גן למרות משחק די בינוני בזכות שערים של מאור בוזגלו (2) ורוברטו קולאוטי (33), במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. הנקודה שאולי מבשרת על שינוי במועדון היא העובדה שלאחר שני ההפסדים בדרבי אשתקד לא הצליחו הצהובים להשיג ניצחון, כשלאחר ההפסד 4:2 נקלעו למשבר עמוק והשיגו שתי נקודות בלבד בשישה מחזורים. ובחזרה ל-2010/11: שלוש הנקודות שצברה מכבי תל אביב העלו אותה באופן זמני למקום השני בטבלה עם 15 נקודות. מנגד, הקבוצה של שלומי דורה נותרה במקום ה-15 עם מספר נקודות זהה לזה של בני סכנין, שתשחק ביום שני מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי.

שחקני מכבי תל אביב, מאור בוזגלו, דימיטאר רנגלוב. ברני ארדוב
שער, בישול וניצחון. בוזגלו/ברני ארדוב

אמנם מכבי תל אביב הצליחה להשיג ניצחון אחרי הדרבי, אבל נראה שיוסי מזרחי, אבי נמני ושחקני הקבוצה לא יכלו לבקש יריבה נוחה יותר מאשר הפועל רמת גן, שעושה רושם כקבוצה החלשה ביותר בליגה נכון לעכשיו. נקודות האור שבכל זאת יכול לקחת איתו הבעלים מיטש גולדהאר, שהאריך את שהותו בארץ וישב ביציע, זה הביטחון העצמי שלא אבד בכלל לשחקנים ובעיקר למאור בוזגלו, שהיה השחקן הטוב של הקבוצה בדרבי עד שנפצע, וגם היום הציג משחק איכותי עם שער מוקדם (2), בישול לקולאוטי (33) ומספר הגבהות חדות ומסוכנות. סביר להניח שכשהאריס מדוניאנין, שישב ביציע, ככל הנראה בגלל עימות עם אבי נמני באמצע השבוע, יחזור להרכב, הוא ובוזגלו עוד יהיו צמד קטלני בהמשך העונה. כבר במשחק מול הפועל חיפה במחזור הבא יהיה מעניין לראות אם בוזגלו ממשיך במומנטום הטוב בו הוא נמצא.

מנגד, הפועל רמת גן נראית כרגע בעיקר אומללה. הקבוצה של שלומי דורה לא הניעה את הכדור, שחקני ההתקפה בקושי עשו תנועה, לא הגיעו להזדמנות ממשית לאורך 90 הדקות ובטח לא הפריעו יותר מדי למנוחתו של לירן שטראובר. לא רק ההתקפה של האורדונים לא תיפקדה, אלא גם החלק האחורי. מעבר לטעות הקשה שביצע קרלוס צ'קאנה, שתופקד כמגן שמאלי, בשער השני, כל משחק ההגנה של רמת גן וגם השוער איתי ארקין היו מאוד מהוססים ושחקני החולייה האחורית ביצעו מספר טעויות שרק במזל לא נגמרו בספיגה. לא רק צרות מקצועיות, אלא גם חברתיות יש ברמת גן. הוכחה ניצחת לזה ניתנה במחצית הראשונה כשעידן סרור ואלין טופוזאקוב החליפו מהלומות על המגרש. לאדומים, שפתחו את העונה עם מינוס ארבע נקודות, יש כרגע נקודה אחת ונראה שלא יהיה מנוס מבחינתם והם ייאבקו נגד הירידה העונה. מבחן חשוב ייערך כבר בשבוע הבא מול הפועל פתח תקוה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מהלך המשחק

דקה 2: גול! הקהל באצטדיון רמת גן עוד לא הספיק להתיישב וכבר ראה שער. רנגלוב פרץ מאגף שמאל ויישר לאמצע, בוזגלו קיבל את הכדור ומחמישה מטר גילגל לפינה הרחוקה. 0:1 למכבי תל אביב ושער ראשון לקשר המוכשר לעונת 2010/11.

דקה 11: בוזגלו הוריד כדור לעטר, שבעט חלש מדי וישר לידיו של ארקין.

דקה 19: בוזגלו הגביה קרן, שחלפה על פני רוב ההגנה והגיעה עד לראשו של ייני שנגח אך הכדור נבלם מקו השער.

דקה 33: גול! ייני העביר מסירה לבוזגלו באגף ימין, צ'קאנה עשה טעות קשה כשניסה להקדים את קשר מכבי תל אביב ואיבד אותו. בוזגלו פרץ למרכז והעביר מסירה נפלאה לקולאוטי שמחמישה מטר כבש. 0:2 למכבי תל אביב. שער ראשון לקולאוטי מאז המחזור השלישי.

דקה 37: עטר קיבל מסירה מקולאוטי והעביר לרנגלוב, שמזווית קשה בעט כדור שחלף על פני ארקין, אך הקורה הצילה את השוער הצעיר.

דקה 47: קרן של רמת גן פגעה דווקא בשחקן של מכבי תל אביב והגיעה לכיוונו של שטראובר, שיצא לא טוב, אך הצליח לקלוט.

דקה 57: בוזגלו הצליח לחטוף כדור, ניער בקלילות את השומר שלו והעביר למרכז, שם חיכה אלברמן שבעט טיל מעל השער.

דקה 71: בוזגלו העביר לקולאוטי, שמצא את סבן לבד מול ארקין, אך המגן התמהמה ואיבד.

דקה 75: דיאמנט קיבל מסירה 30 מטר מהשער, התקדם אך מ-15 מטר בעט טיל היישר ליציע הריק מאחורי שערו של שטראובר.

דקה 79: קולאוטי קיבל מסירה ברחבה ובעט אך נבלם, הכדור חזר לאבידור שמשלושה מטר בעט מעל השער.

דקה 80: מלול מסר לאלברמן, שעבר את השומר שלו ובעט אך נבלם על ידי אחד הבלמים.

דקה 82: בוזגלו ואבידור עשו תרגיל יפה בקרן, בסיומו הגביה בוזגלו לקפילוטו שנגח עם פדחתו סמוך לקורה.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ניסו קפילוטו, יואב זיו, שרן ייני (גיז'רמו ישראלביץ', 78), גל אלברמן, מאור בוזגלו, דמיטאר רנגלוב (יובל אבידור, 66), אלירן עטר (דור מלול, 66), רוברטו קולאוטי.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה, וובה בראון, קלאודיו ריברו, עידן סרור (לירון דיאמנט, 46), דמיטאר טלקיסקי, אורי ביבי (גל לוי, 73), קרום ביבישקוב (אופיר חיים, 63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully