וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב פספס מדליה באליפות העולם

המתעמל הישראלי, שחזר מפציעה, סיים רביעי בגמר תרגיל הקרקע אחרי שהיה רחוק שלוש מאיות מלזכות במדליה בהולנד

אלכס שטילוב היה קרוב להוכיח לנו גם היום (שבת) שהוא אחד הספורטאים הטובים ביותר שהיו לנו כאן. המתעמל הישראלי פספס את מדליית הארד כשהציון שלו היה רחוק שלוש מאיות מהציון שהיה מסדר לו את המקום השלישי באליפות העולם הנערכת ברוטרדאם. בכל מקרה, שטילוב נמצא עדיין חזק בתמונת הסיכויים לסיים עם מדליה גם באולימפיאדת לונדון 2012, על אף הפספוס הגדול.

שטילוב התמודד בגמר תרגיל הקרקע, אחרי שאתמול הוא התחרה בגמר הקרב רב וסיים רק במקום העשירי. ההופעה של שטילוב מגיעה לאחר החזרה שלו מפציעה קשה שהשביתה אותו למספר חודשים, אך דווקא במקצוע הטוב ביותר שלו הוא לא הצליח לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה, אז סיים עם מדליית ארד באליפות העולם שנערכה בלונדון.

את התחרות סיים אלפטריוס קוסמידיס היווני במקום הראשון עם ציון של 15.700, אחריו הגיע קוהיי אוצ'ימורה היפני, שקיבל 15.533, אל המקום השלישי הגיע דניאל פורביס הבריטי, שקיבל 15.366 וכאמור הקדים את שטילוב בשלוש מאיות לאחר שהישראלי קיבל 15.333.

מאז שהחל להתחרות במסגרת מקצוענית, שטילוב סיפק הישגים רבים והתקדם בצורה הדרגתית. לפני ארבע שנים סיים המתעמל הישראלי במקום השביעי בגמר תרגיל הקרקע באליפות העולם ושנה לאחר מכן הוא הגיע למקום החמישי באותו תרגיל בתחרות שנערכה בשטוטגרט. באולימפיאדת בייג'ינג סיים שטילוב במקום השמיני בתרגיל הקרקע, אבל לאחר האולימפיאדה הוא השתתף בתחרות בסבב גביע העולם שנערכה בסקוטלנד וזכה שם במדליית הזהב.

מכאן המשיך שטילוב לצמוח ולהוביל את ענף ההתעמלות בארץ, כשבאליפות אירופה שנערכה בשנה שעברה במילאנו הוא זכה במדליית הארד במקצוע החזק שלו, תרגיל הקרקע, ובכך הפך בעצם למתעמל הישראלי הראשון בכל הזמנים שעולה על הפודיום באליפות בינלאומית חשובה. גם באליפות העולם שנערכה אשתקד בלונדון זכה שטילוב באותה מדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully