וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "מוריניו לא שיפר את ריאל מדריד"

הקרבות הפסיכולוגים בין ריאל לבארסה מתחממים, כשהקשר מעלה הילוך. גם אבידל הצטרף: "מוריניו אחד שמדבר הרבה"

פשוט נצטרך להמתין בסבלנות על הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד, אבל בינתיים אפשר ליהנות קצת מהמלחמות הפסיכולוגיות שמתחוללות בכל שבוע בין נציגי שתי הקבוצות. הפעם הגיע תורו של אנדרס אינייסטה, שלא מתרשם, לפחות לא על פי דבריו, מהרכש של הבלאנקוס או מז'וזה מוריניו עצמו.

לקראת המשחק הערב (שבת, 18:00, 5 ו-5HD) של הקטלאנים נגד סראגוסה בחוץ, נשאל הקשר ב'גאזטה דלו ספורט' על יחסי הכוחות, והשיב: "מוריניו? ריאל מדריד נתנה לנו מאבק עד סוף העונה שעברה למרות שיא הנקודות, אבל אני לא יודע אם מוריניו משפר אותה".

בינתיים עלו בשבוע האחרון גם שמועות לגבי עתידו של לאונל מסי ועל האפשרות שיעזוב את בארסה לטובת אינטר. אינייסטה לא מתרגש יותר מדי, ואומר: "מסי לאינטר? זה קשה לעזוב את ברצלונה, במיוחד כשגדלת כאן. הוא משהו מיוחד".

אל החגיגה הזו מצטרף גם אריק אבידל, שאומר ששום דבר ממה שיוצא למוריניו מהפה לא מעניין אותו. "מוריניו הוא אחד שמדבר הרבה", אומר המגן השמאלי. "זה כמו שזה. הוא אומר בקול רם את מה שהוא חושב לגבי איך שהוא רואה דברים. אני אישית לא קורא עיתונים או רואה טלוויזיה, ולכן זה לא מעניין אותי. זה מעין משחק שיש לו עם התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully