וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "העובדה שאנחנו נחמדים פוגעת בנו"

מאמן ווסטהאם מספר ל'אינדיפנדנט' שהוא שוקל לדרוש משחקניו להפעיל לחץ על שופטים: "יש יותר מדי החלטות שפועלות לרעתנו"

אברהם גרנט מתחיל לנסות את מה שעובד כל כך טוב בארץ: להתלונן על שופטים. מאמן ווסטהאם התראיין ב'אינדיפנדנט' האנגלי וסיפר כי הוא שוקל לבקש מהשחקנים שלו להפעיל לחץ על השופטים אם ההחלטות שלהם ימשיכו לפעול לרעת הפטישים. בראיון שנערך איתו לפני המשחק מול ניוקאסל (שבת, 18:30, ספורט 1), סיפר המאמן הישראלי כי הוא מאמין שהקבוצה שלו היא טרף קל של השופטים.

"אם אני חושב שלקבוצה השנייה יש יתרון אצל השופטים, אני אנסה לשנות את זה", הוא אומר. "אני תמיד אמרתי לשחקנים שאני אוהב אותם כשהם נחמדים וחיוביים, מגיעים לדשא ונותנים הכל. אני עוקב אחרי המצב עכשיו. זו לא הדרך שלי להגיד: 'סקוט פארקר, בפעם הבאה תתקל את השופט', אבל אני אחשוב על זה אם אני אראה שזה ממשיך".

גרנט המשיך לטעון שקבוצתו היא אחת הנפגעות העיקריות מהשופטים, והוסיף: "כולם צריכים להיות מודעים לכך שלקבוצות שלא מתנהגות בצורה הוגנת יש יתרון על קבוצות שמתנהגות בצורה נחמדה. אני לא רוצה לחשוב שזה בגלל שהשחקנים שלי מתנהגים כמו שצריך ולא רוצה ליפול על השופטים, אבל זה משפיע עלינו. יש יותר מדי החלטות שפועלות לרעתנו".

גרנט המשיך עם נאום ה'אני מאשים' שלו והוסיף: "התחלתי לחשוב על זה מכיוון שאני לא חושב שאף שופט הוא רמאי. שופטים הם בני אדם. השופטים גם תמיד אומרים: 'תלמדו מווסטהאם מכיוון שהם מתנהגים בצורה נחמדה'".

לפני המשחק מול ניוקאסל, משתדל גרנט להעביר את הלחץ מקבוצתו, שנמצאת במקום האחרון, אל היריבה. "זה קשה להגיע לפרמייר ליג אחרי שירדת ליגה", מוסיף הישראלי. "הם היו טובים עד עכשיו ואי אפשר לשפוט את המנג'ר כריס יוטון אחרי שמונה מחזורים. זה לא טוב. היום הבעלים צריכים להיות יותר סבלניים, במיוחד בתחילת העונה. בסיטואציה שלנו אנחנו רוצים לנצח, אבל באופן אישי אני חושב שכריס יוטון עושה עבודה טובה מאוד בניוקאסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully