וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווה לווין רוני השבוע האחרון?

באנגליה מפרסמים שהחלוץ האנגלי ישתכר 250 אלף ליש"ט בשבוע עפ"י החוזה החדש. פרגוסון: "הוא הבין שהוא עשה טעות"

אחרי הסוויץ' הבלתי ייאמן בעלילה של ווין רוני במנצ'סטר יונייטד, כשהחלוץ לבסוף חתם על חוזה לחמש שנים אצל סגנית אלופת אנגליה, באנגליה ממשיכים לעסוק באינטנסיביות במשמעויות. מי שמסבירים מה גרם לחלוץ האנגלי לחתום בסופו של דבר ביונייטד הם 'הסאן' ו'מירור', שטוענים כי רוני הסכים להישאר תמורת שכר של 250 אלף ליש"ט בשבוע, מה שיהפוך אותו לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר אי פעם בפרמייר ליג. השכר הזה אמור לסדר לו 8.3 מיליון ליש"ט יותר (לשנה) ממה שהרוויח עד כה, לא שווה?

ובינתיים אלכס פרגוסון מסביר מה גרם לרוני להישאר. "לפעמים כשאתה נמצא בקבוצה אתה חושב שדברים נראים טוב יותר במקום אחר", הסביר פרגי. "אלא שכשהחדשות הגיע לגבי רצונו של ווין לעזוב, הפומביות וההשפעה שנוצרו הבליטו עד כמה מנצ'סטר יונייטד גדולה, וזה כמובן שהדהד אצלו".

המנג'ר הסקוטי הוותיק, שכבר ראה הכל בכדורגל, הוסיף עוד כי החלוץ בתוך תוכו מרגיש, להערכתו, חרטה על אירועי השבועות האחרונים. "אני תמיד מרגיש שזו גדולה של אדם להגיד שהוא מצטער", הוסיף פרגוסון. "אני מעריך את זה באנשים. הוא (רוני) הבין שהוא עשה טעות, וזה קורה, במיוחד עם אנשים צעירים. אני באמת מרוצה שהוא החליט להישאר מכיוון שבזמן שלי, אף אחד אף פעם לא ביקש לעזוב. כריסטיאנו רונאלדו היה היחיד, אבל הבנתי שהוא רוצה להתקדם מכיוון שהוא היה פה שש שנים והוא בא מתרבות אחרת".

פרגוסון התייחס גם לאתגרים הבאים שעומדים בפני קבוצתו, והוסיף: "המשימה שלנו עכשיו היא לשים את הכל מאחורינו, לתת לווין רוני לחזור למגרש ולשחק איך שאנחנו יודעים שהוא יכול. הדבר הכי חשוב עכשיו הוא המשחק נגד סטוק ביום ראשון. אנחנו מפגרים אחרי צ'לסי ואנחנו חייבים להתעורר מהר. אנחנו יכולים לעשות את זה רק כשכולם על האונייה ואף אחד לא קופץ ממנה. רק אז נראה את מנצ'סטר יונייטד האמיתית".

את הראיון ברשת הטלוויזיה MUTV מסיים פרגוסון עם מסר לאוהדים, להם הוא אומר: "זה יום גדול למנצ'סטר יונייטד וזה גם מסר לכל השחקנים והאוהדים שלנו שאנחנו המועדון הכי גדול בעולם ואסור לנו לשכוח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully