וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוקהולם: פדרר העפיל לחצי הגמר

השוויצרי גבר על בן ארצו, ואוינקה, שנתן לו פייט 6:2, 3:6, 2:6. קרמלין: אזרנקה וקירילרנקו עלו לחצי, הגברים ממשיכים ליפול

מפעם לפעם, ממשחק למשחק, זה הופך להיות קשה יותר, אבל רוג'ר פדרר הוכיח כי כוחו במותניו והוא עדיין נותן פייט חזק, למרות שהוא נקלע לפיגור לא סימפטי. השוויצרי מספר 2 בעולם גבר הערב (שישי) ברבע גמר טורניר שטוקהולם (על סך פרסים של 531 אלף יורו) על בן ארצו, סטניסלאס ואוינקה בשלוש מערכות 6:2, 3:6, 2:6.

פדרר, שניצח בסיבוב הראשון של הטורניר את טיילור דנט האמריקאי בקלילות מרשימה, התקשה מאוד, איבד את ההגשה במערכה הראשונה ונוצח על ידי ואוינקה שנראה טוב מאוד וכאילו הוא שועט אל עבר ניצחון יוקרתי על חברו.

במערכה הבאה, פדרר, למרות שלא שיחק בצורה מזהירה, החל להיחלץ מהבור אליו נקלע, השיג נקודות קלות וניצח אותה עם שבירה 3:6. במערה המכריעה ואוינקה כבר נשבר פעמיים ואף שבר מחבט יקר (לא חבל?), ופדרר שייט בהנאה אל הניצחון ואל חצי גמר הטורניר.

* מי שעוד העפיל לחצי הגמר הוא פלורין מאייר הגרמני, שהדיח את המדורג 2 בטורניר, השבדי רובין סודרלינג, לאחר שניצח אותו 6:7, 1:6. איבן ליובצי'יץ' הקרואטי גבר על איבן דודינג 6:4, 2:6, 4:6. ירקו ניימינין הפיני עלה לחצי הגמר עם ניצחון על ג'יימס בלייק האמריקאי 0:6, 2:6.

* בטורניר הנשים, אנג'ליקה קרבר הגרמנייה העפילה לחצי גמר טורניר לוקסמבורג לאחר שגברה על פולונה הרקוג הסלובנית 4:6, 2:6. גם אן קאוטהבונג ניצחה ברבע הגמר. הבריטית גברה על איבטה בנסובה הצ'כית 7:6, 2:6, 4:6. ההפתעה הגיעה עם הדחתה של אנה איבנוביץ', שנוצחה על ידי ג'וליה גורגס הגרמנייה 6:3, 1:6. רוברטה וינצ'י האיטלקייה ניצחה את קירסטן פליפקנס 6:7, 1:6.

המדורגים גבוה נופלים בקרמלין

ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית העפילה היום (שישי) לחצי גמר טורניר הקרמלין היוקרתי הנערך בעיר הבירה הרוסית, מוסקבה, לאחר שגברה על הטניסאית המקומית אליסה קלייבנובה 1:6, 3:6, והיא תפגוש בחצי הגמר את הספרדייה מריה חוסה מרטינז סאנצ'ז, שהדיחה את הסלובקית דומיניקה סיבולקובה לאחר שגברה עליה 2:6, 3:6.

חצי הגמר השני בטורניר יהיה על טהרת הטניסאיות הרוסיות כשהמדורגת שישית בטורניר מריה קירלינקו, שניצחה את הקזאחית הצעירה זרינה דיאס 1:6, 2:6, תתעמת עם המנצחת במפגש בין אנה צ'אקבטדזה לוורה דושבינה.

* בטורניר הגברים, המדורגים ממשיכים ליפול כאשר המדורג חמש בטורניר, הצ'כי ראדק סטפאנק, הודח על ידי פבלו קואבס האורוגוואי, שגבר עליו בשתי מערכות 4:6, 6:7. קואבס הדיח בסיבוב הקודם את ניקולאי דוידנקו המקומי. כזכור, גם המדורג שלוש בטורניר ג'ו וילפריד צונגה נפרד מהטורניר בשלב מוקדם יחסית, כאשר המדורג שני, הרוסי מיכאיל יוז'ני סבל מווירוס ונאלץ לפרוש מהטורניר.

המדורג רביעי בטורניר מרקוס בגדטיס, שלפי שעה נשאר המדורג הכי גבוה בטורניר לאחר הדחתם של שאר המדורגים, גבר על האוקראיני אלכסנדר דולגופולוב 2:6, 6:7. דניס איסטומין מאוזבקיסטן הדיח את איגור קוניצין הרוסי לאחר שניצח אותו 2:6, 4:6. ויקטור טרויקי ניצח את הוראסיו זבאלוס 2:6, 1:6.

עדכון ראשון 19:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully