וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי אום אל פאחם עדיין מושלמת

0:1 בכפר קנא הספיק כדי לחזור לראשות הטבלה בצפון, אסי גלבוע שנייה. דרום: ניצחונות לנתיבות, כפר שלם וקביליו יפו

המחזור הרביעי נפתח היום (שישי) בליגה א' מחוזות צפון ודרום, כאשר במחוז צפון עלתה אסי גלבוע ליממה לראשות הטבלה לאחר ניצחון 0:2 מ.ס. כרמיאל/צפת בקרב צמרת מרתק. רן גוזלן כבש את השער הראשון לאסי כבר לאחר שש דקות, בדקה ה-70 חתם אורן זילכה את תוצאת המשחק עם שער נוסף. מכבי אום אל פאחם נישלה אותה מהפסגה בשבת, בעזרת ניצחון 0:1 על הפועל כפר קנא בחוץ. שער בודד של ראיד ג'בארין בדקה ה-50 סידר ניצחון לאורחים, והשאיר אותם עם מאזן מושלם.

עירוני טבריה - אחי עכו 1:4

המארחת לא התקשתה לאסוף שלוש נקודות ולהישאר ללא הפסדים העונה. כפיר בן דוד (31), שלום עקיבא (47), יניב אברג'יל (58) ושלומי מראד (90) הבקיעו לזכות טבריה המדורגת שלישית.

הפועל עפולה - עירוני קרית אתא 0:1

שער בדקה ה-65 של רונן שוורצמן נתן לעפולה שלוש נקודות חשובות במאבק שהעלו אותה למקום הרביעי בליגה.

הפועל רמות מנשה - הפועל דליית אל כרמל 4:1

וויסאם עיסמי העלה את האורחים מדליה ליתרון אחרי 31 דקות. רמות מנשה השוותה בתחילת המחצית השנייה אך עיסמי היה זה שהחזיר את היתרון לקבוצה האורחת. נאסים ארמלי ואיחסן חלבי מסמרו את הניצחון.

מ.ס. א.א. פאחם - מכבי כפר קנא 1:3

יוחאי אהרוני העלה את הקבוצה המקומית ליתרון כבר אחרי שתי דקות של משחק. בדקה ה-14 נשרק פנדל לזכות האורחים, מחמוד אל-ג'אבר דייק מהנקודה הלבנה ואיזן זמנית את התוצאה. כפיר לייבוביץ' (78) וכילאני מחג'נה (83) החזירו לקבוצה מאום אל פאחם את היתרון והשאירו את שלוש הנקודות בבית.

משחק נוסף:

מכבי צור שלום - מכבי טמרה 1:0
מוטי בו חמו (25)

מכבי כפר קרע - הפועל חדרה 3:1
לכפר קרע: שימי פרץ (7). לחדרה: אליעז שושן (42 ו-76), דיא אבו רומי (78)

מחוז דרום

עירוני נתיבות ניצחה בחוץ 0:3 את הפועל ערד ושמרה על המקום הראשון במחוז. כבר אחרי ארבע דקות עלתה נתיבות ליתרון כאשר אדם בוכריס הבקיע את השער. בדקה ה-35 מאור פזימה הכפיל את התוצאה. בדקה ה-67 אורן פחימה חתם את תוצאת המשחק. נתיבות עם 11 כיבושים בארבעה משחקים ועדיין ללא הפסד מוליכה את הטבלה בזכות יחס שערים עדיף על זה של הפועל כפר שלם, שגם ניצחה, 1:2 את שמשון בני טייבה, זאת למרות שכפר שלם נותרה ב-10 שחקנים החל מן הדקה השביעית, כיוון שאייל בן עמי הורחק. אסי חקק התגבר על הנחיתות המספרית כשהעלה את כפר שלם ליתרון בדקה ה-20. עלא רביע השווה עבור טייבה בדקה ה-31. שער הניצחון של כפר שלם הגיע תשע דקות לסיומו של המשחק, כשחן לוי הבקיע את שער הניצחון. גם מכבי קביליו יפו קצרה ניצחון, אמנם מינימלי אבל הוא עדיין שווה שלוש נקודות מול מכבי קרית גת. דודי ביטון כבש את השער היחיד במשחק (64), עידן דוד מיפו הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-85.

עמישב פ"ת - מכבי יבנה 1:1

עידן אלמוג העלה את עמישב ליתרון כבר לאחר שלוש דקות של משחק. בדקה ה-66 אורי קרגולה היה זה שהשווה את התוצאה וחילק את הנקודות בין שתי הקבוצות.

מכבי קרית מלאכי - בני אילת 1:2

חנן אלקיים העלה את הקבוצה המארחת ליתרון אחרי 32 דקות, כאשר חולפות להן רק חמש נקודות ושוב זה היה אלקיים שכבש והכפיל את היתרון של קרית מלאכי. לי זלייט הצליחק בדקה ה-65 רק לצמק את התוצאה, אילת עושה את הדרך הארוכה הביתה ללא אף נקודה.

עירוני כפר יונה - הפועל נחלת יהודה 0:3

עוד קבוצה שמתמודדת על העלייה לליגת הלאומית השיגה ניצחון משכנע את נועלת הטבלה. גילי חג'ג' העלה המאחרים ליתרון אחרי 20 דקות של משחק, כאשר חג'ג' אחר, חן, הכפיל את היתרון שלוש דקות לפני סיומה של המחצית הראשונה והשריקה להפסקה. עמוק בתוספת הזמן של המשחק כבש שי כחלון את השער השלישי לטובתה של כפר יונה, שמשאירה בבית את שלוש הנקודות ועולה למאזן של תשע נקודות.

צפרירים חולון - הפועל מרמורק: 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully