וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלושקו עלתה לגמר הפיוצ'ר בעכו וזכתה בזוגות

גברה על סוזנה לינחובה הצ'כית 6:7, 5:7 בחצי, ותפגוש בגמר את יוליה קימלמן הגרמנית. דני גלי מונה למנכ"ל מרכז הטניס

יוליה גלושקו העפילה היום (שישי) לגמר הטורניר הבינלאומי לנשים בעכו, לזכרו של פרדי קריבין, שמתקיים השבוע במרכז לטניס בישראל - עכו שנחנך לאחרונה (סך פרסים של 10 אלף דולר).

גלושקו, המדורגת ראשונה בפיוצ'ר, גברה 6:7 ו-5:7 על סוזנה לינחובה הצ'כית, המדורגת שלישית. בגמר שיתקיים ביום שבת בשעה 10:00 (הכניסה חופשית) תפגוש גלושקו את יוליה קימלמן מגרמניה, המדורגת שישית, שניצחה 6:1, 1:6 ו-2:6 את גאלי דה וואל הבלגית המדורגת רביעית.

לאחר מנוחה קצרה עלתה גלושקו לגמר הזוגות, וביחד עם יאנינה טוליאן האוסטרית, זכתה בתואר לאחר ניצחון 2:6 ו-2:6 על דה וואל ולינחובה.

דני גלי מונה למנכ"ל מרכז הטניס

דני גלי מונה למנכ"ל הקבוע של המרכז לטניס בישראל. מועצת המנהלים העולמית של המרכז לטניס בישראל התכנסה השבוע בארץ לישיבתה השנתית ואישרה שגלי, ששימש כמנכ"ל מכהן בשלושת החודשים האחרונים, יקבל מינוי קבוע. גלי משרת במרכז הטניס בתפקידים שונים כבר 30 שנה. הוא שימש בין היתר כמנהל מחלקת התחרויות, מאמן ראשי ומנהל במרכזים שונים. "אני שמח וגאה להוביל את הארגון המדהים הזה", סיפר. "בעזרת הצוות הנהדר וידידינו הרבים בארץ ובחו"ל נחזיר עטרה ליושנה".

לאחר מינויו של גלי, נפגשו היום בכירי המרכז עם בכירי איגוד הטניס לפגישת עבודה ראשונה. במהלך הפגישה, בה נכחו נציגי הוועד העולמי של המרכז לטניס בישראל, סוכמו עקרונות מנחים לעבודה העתידית המשותפת. מהמרכז נכחו בפגישה גלי, יו"ר ההנהלה העולמית, קווין גרין, ג'ו פרייברג, ביל וסנדרה ליפי והגזבר לארי גרינשפן. מטעם האיגוד נכחו בפגישה נשיא הכבוד, דדי הרניק, הנשיא איאן פרומן, היו"ר מיכאל קליין והמנכ"ל משה חביב.

בפגישה סוכמו מספר עקרונות, ביניהם הכרזה על המרכז לטניס בישראל רמת השרון כמתקן הלאומי של הטניס הישראלי והקמת בניין משרדים לאיגוד הטניס בסמוך למרכז, עם אפשרות לתוספת של ארבעה מגרשים עם יציע קטן. כמו כן, סוכם על שיפוץ ושדרוג אצטדיון קנדה ברמת השרון והפעלת נבחרות לאומיות בגילאים הצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully