וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "היינו בהלם קרב"

מכבי תל אביב נחתה לאחר התבוסה בקאחה לבוראל, המאמן התייחס לתצוגה הרעה. טל בורשטיין: "לא מדברים על שינוי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יממה לאחר שהובסה במחזור הפתיחה של היורוליג על ידי קאחה לבוראל 94:78, נחתה היום (שישי) מכבי תל אביב בישראל. המאמן דייויד בלאט, שלא היה מרוצה בלשון המעטה מהתצוגה הרעה אמש, וטל בורשטיין ניסו להסביר את היכולת שהציגו הצהובים במשחק נגד הבאסקים.

"פתיחת המשחק שלנו לא הייתה טובה", אמר המאמן בלאט לאחר הנחיתה: "זה היה משחק חוץ מאוד חשוב והיינו צריכים לפחות להיות בו. אבל לא היינו במשחק, לא שמרנו בצורה נכונה והם היו ביום קליעה מצוין. עד שעשינו את ההתאמות וחזרנו להגנה הרגילה שלנו זה כבר היה מאוחר. היינו בהלם קרב, זה לא היה נעים. צריך להבין שזו פעם ראשונה שאנחנו משחקים נגד קבוצה בסדר גודל כזה.

עוד הוסיף בלאט: "לפני שהתקשורת נכנסת לפאניקה, צריך לזכור שזה דבר שיכול לקרות, למרות שלא היה נעים ואנחנו לא רוצים לעסוק בתירוצים". המאמן התייחס לאחר מכן לפוינט גארד החדש של הקבוצה ג'רמי פארגו, ואמר: "לפני מספר ימים הוא היה המצטיין על המגרש, ג'רמי יתבגר וילמד לשחק גם ביורוליג, עבורו זה היה משחק ראשון ברמה כזו ובאווירה כזאת והוא שחקן שבהחלט מסוגל לתת תפוקה יותר טובה וכמוהו גם אחרים".

בורשטיין: "נצא לכל משחק כמו אל מלחמה"

טל בורשטיין אמר: "לא התחלנו את המשחק טוב, נתנו להם יותר מדי זריקות חופשיות ולעומתנו, הם לא החטיאו. היה לנו קשה מאוד לרדוף אחריהם, בהפרש כזה ועוד בבית שלהם. מאמצע הרבע השלישי והרביעי הצלחנו להוריד קצת את ההפרש אבל זה לא היה קרוב אפילו.

"עוד לא התחלנו את העונה, אנחנו כלל לא מדברים על שינוי", הוסיף בורשטיין. "כרגע זו הקבוצה, אלה השחקנים ונצא לכל משחק כמו למלחמה ונקווה לנצח כמה שיותר. קאחה לבוראל זו קבוצה שרצה ביחד כמה שנים טובות, היא אלופת ספרד, אנחנו קבוצה חדשה. יש לנו לא מעט חבר'ה צעירים והדברים הללו לוקחים זמן. אמנם לא היינו צריכים להיראות ככה אך לא פשוט לשחק שם".

למרות דבריו של בורשטיין, עוד לפני מספר שבועות גורמים בהנהלה סברו כי יותר חשוב לחזק את הסגל על ידי צירוף סנטר. גורם בקבוצה אמר היום ל"וואלה! ספורט" בעקבות ההפסד: "אנחנו חייבים סנטר בדחיפות, אפילו יותר מגארד". הצהובים בודקים מספר אופציות בעמדת הסנטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully