וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: נתניה ניצחה את הפועל חולון 63:79

21 ריבאונדים ו-15 נקודות של אלטון בראון יחד עם 24 נקודות של בנקס הובילו את נתניה לניצחון 63:79 על הפועל חולון

לא מעט דאגה נרשמה על פניהם של אנשי ברק נתניה אחרי מחזור הפתיחה, אז הפסידה הקבוצה למכבי ראשון לציון, כשהיא מציגה יכולת מאוד לא משכנעת. גם הערב (שבת) שחקניו של אלפסי עדיין לא נראו מחוברים במיוחד, אבל מחצית שניה משופרת שלהם איפשרה להם לפתוח פער, בדרך לניצחון בכורה העונה 63:79. החדשות הטובות אצל נתניה מגיעות ללא ספק בדמותם של אדריאן בנקס ורומאו רטאוויס, שנתנו משחק נהדר, ובעיקר מהופעה ענקית של אלטון בראון, שסיים עם 15 נקודות, אבל חשוב מכך, עם מספר מדהים של 21 ריבאונדים (10 בהתקפה!).כשהם יקבלו מעט יותר עזרה מרון הווארד ושמוליק ברנר, הנתנייתים בהחלט יכולים להפוך לקבוצה מסוכנת מאוד בליגה העל.

באשר לחולון, נראה שהמצב לא פשוט. ג'יימי ארנולד ממשיך להיות נקודת האור, ורוברט היית הראה במספר מקרים איזה כישרון נהדר יש לו, אבל כשמורן רוט פשוט לא מוצא את עצמו, ריץ' מלצר לא פקטור בהתקפה וקאסיב פאוול שוב נעלם, אי אפשר להגיע רחוק. בפתיחה העמידו שתי הקבוצות משחק מהנה והפכפך מאוד, כשהיתרון עובר מקבוצה לקבוצה. ג'יימי ארנולד הקשה מאוד על הגנת נתניה, אבל טראוויס ובנקס החלו להיכנס לקצב, ויחד עם הווארד הורידו את נתניה ביתרון נקודה במחצית. אלא שאז הגיעה המחצית השניה ואיתה הבריחה של האורחים: בנקס וטראוויס המשיכו להעניש את חולון על כל איבוד, ומנגד שחקניו של פרנקו הציגו התקפה מבולבלת ומהוססת שאיבדה להם את המשחק.

מהלך המשחק

הפועל חולון פתחה בחמישייה עם מורן רוט, קאסיב פאוול, רוברט הייט, ג'יימי ארנולד וריץ' מלצר. ברק נתץניה העלתה בחמישייה את אדריאן בנקס, שמוליק ברנר, רון הווארד, אלטון בראון וכריס ווטסון. המשחק נפתח בצקב מצויין כשאלטון בראון מעלה את נתניה ליתרון, אבל משחק פנים טוב של חולון העלה אותה ליתרון 3:6 בזכות נקודות של ארנולד וכהן. נתניה הגיבה טוב עם ריצת 0:6 עם דקות טובות של בראון, ועלתה ליתרון, אבל המארחים בראשותו של ארנולד לא ויתרו ועלו ל-9:12. נתניה פשוטה לא מצאה את עצמה בהתקפה, אבל בנקס עם 5 נקודות רצופות הצליח להחזיר את שחקניו של אלפסי לתמונה, וסל שנקלע אחרי הבאזר של אסנטי ואושר שלא בצדק הוריד את שתי הקבוצות ב-18:18 בסיום הרבע הראשון.

בן דוד שמר את היתרון בצד המקומי, סל ועבירה נהדר של טראוויס מן העבר השני העלה את נתניה ל-23:24, אבל היית שוב העניש, והנדנדה של היתרון נמשכה. מורן רוט החל להיכנס לקצב ולהריץ את קבוצתו, שבעזרתו ובעזרת מלצר עלתה ליתרון 26:31. בן דוד גם הוא מצא נקודות עם שלשה גדולה, אבל נתניה פשוט לא נתנה לחולון לברוח, ושלשה נגדית של הווארד צימקה לנקודה בלבד. הווארד השלים את העבודה בסל ועבירה, ומיד לאחר מכן ראה את טראוויס עושה כמוהו, ומעלה את נתניה ליתרון 37:40. היית בלייאפ אתלטי הצליח לצמק מעט, והוריד את קבוצתו בפיגור נקודה, 42:41 במחצית.

טראוויס העלה את נתניה ליתרון 3 עם פתיחת הרבע. קאסיב פאוול סוף סוף מצא נקודות ראשונות עם שלשה, אבל דאנק מרהיב של בנקס ונקודות של טראוויס קבעו יתרון 44:48 לאורחים. חולון איבדו את הראש בהתקפה, לא ירדו מספיק מהר להגנה, ובנקס וחבריו ניצלו זאת כדי לרוץ עד יתרון 10. רוט המשיך להיות חור שחור בהתקפה, כשהחטיא שוב ושוב, בעוד נתניה עולה ליתרון 49:62. המארחים עוד הצליחו לצמק מעט לקראת סיום הרבע, אבל ג'אמפ טוב של בנקס עם הבאזר קבע יתרון 54:66 לפני הרבע האחרון.

נתניה עלתה ליתרון 16 עם פתיחת הרבע האחרון, כשחולון לא מצליחה לבצע עצירה בהגנה. כשהיא כבר הצליחה, היא איבדה מיד כדור, ואסנטי ניצל זאת כדי לצלוף שלשה מהפינה. ההגנות של שתי הקבוצות נהיו קשוחות, הזריקות קשות יותר כשאף אחת מהשתיים לא ממש מוצאת את הטבעת במשך דקות ארוכות, אבל אז הגיע עוד ריבאונד התקפה של נתניה, כשאסנטי הופך אותו לנקודות בדרך ליתרון 59:75, 3 דקות לסיום. חולון חיפשה זריקות נואשות מבחוץ אך לא מצאה אותן, בעוד בראון אסף עוד ועוד ריבאונדים בהתקפה, בדרך למשחק מפלצתי וניצחון בכורה לקבוצתו.

קלעו לנתניה: אדריאן בנקס 24, רומאו טראוויס 19 (11 ריבאונדים, 4 חסימות), אלטון בראון 15 (10 ריבאונדים בהתקפה, 21 ריבאונדים בסך הכל), ערן אסנטי 9 (5 אסיסטים), רון האוורד 5, כריס ווטסון 3, שמוליק ברנר 2 (8 אסיסטים).

קלעו לחולון: רוברט הייט 16 (7 ריבאונדים), ג'יימי ארנולד 14 (9 ריבאונדים, 3 חסימות), מורן רוט 12 (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים), דרור דוידי 6, קאסיב פאוול 5 (2 מ-9 מהשדה) עמית בן דוד 5, ריץ' מלצר 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully