וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם הפסידה בבית 2:1 לניוקאסל

קול כבש ראשון, אך נולאן וקארול הפכו את התוצאה והשאירו את הפטישים במקום האחרון. צ'לסי ניצחה את וולבס, תיקו לטוטנהאם

הכדורגל האנגלי התעסק בימים האחרונים בעניינים שמחוץ למגרש, בעיקר בפרשת ווין רוני ומנצ'סטר יונייטד, אבל עתה, אחרי שהפרשה הושלמה והשחקן נשאר בקבוצתו, אין דרך טובה יותר להחזיר את המוקד לכדורגל מאשר עם עוד מחזור גדוש במשחקים. המשחק המסקרן ביותר של המחזור אמנם ייערך רק מחר (ראשון), ויפגיש את ארסנל עם מנצ'סטר סיטי, אבל המחזור השמיני נפתח כבר הערב עם המוליכה.

צ'לסי אמנם לא הרשימה יתר על המידה בסטמפורד ברידג', אבל בסופו של דבר הצליחה לרשום 0:2 נינוח וטיפוסי על וולבס על מנת להגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות, לפחות עד שהסיטיזנס ישחקו מחר. מאוחר יותר ניסתה ווסטהאם להיחלץ מהמקום האחרון, אך הפסידה 2:1 בבית לניוקאסל ונותרה עמוק בבוץ. שתי המאכזבות של המחזור הן טוטנהאם, שסיימה ב-1:1 עם אברטון ואסטון וילה, שנכנעה לסנדרלנד 1:0.

מחר, כאמור, יימשך המחזור עם ארסנל ומנ'צסטר סיטי, בעוד מנצ'סטר יונייטד, שצברה כוחות מחודשים, תצא למשחק חוץ מול סטוק סיטי. בעוד ליברפול, שגדושה בצרות משלה, תארח את בלקבורן.

ווסטהאם - ניוקאסל 2:1

אברהם גרנט דיבר בשבועות האחרונים הרבה על שיפור ביכולת של ווסטהאם, לאחר שהפטישים לא הפסידו כבר ארבעה משחקים ברציפות. אלא שהערב (שבת) גם הרצף הזה נגמר כשווסטהאם הפסידה בבית 2:1 לניוקאסל וזאת עוד לאחר שקרלטון קול עוד העלה את הקבוצה הביתית ליתרון מוקדם. שערים של נולאן וקארול סידרו למגפייס ניצחון שמעלה אותה מהמקום ה-17 למקום התשיעי בליגה, בעוד ווסטהאם נותרה עמוק במקום האחרון עם שש נקודות אחרי תשעה מחזורים.

הפטישים עלו ליתרון מהיר כבר בדקה ה-12. מרק נובל מסר לפרדריק פיקיון, שניסה לבעוט לעבר השער, אך הכדור שלו הלך לרוחב שם חיכה קרלטון קול שדחק מקרוב פנימה, 0:1 לווסטהאם. השוויון הגיע בדקה ה-23. ג'ואי בארטון הגביה מאגף ימין לתוך הרחבה, אנדרו קארול הוריד בנגיחה לכיוונו של קווין נולאן שבעט עם הרבה קלאסה לפינה הרחוקה ואיזן ל-1:1.

ניוקאסל נראתה טוב יותר במחצית השנייה ומצאה גם את השער השני בדקה ה-69. אמאובי התחיל את המהלך והעביר לבארטון, שהגביה מאגף ימין לתוך הרחבה. קארול נשאר לבד מול רוברט גרין ונגח חזק ופנימה, 1:2 לניוקאסל.

צ'לסי - וולבס 0:2

סיטי, ארסנל ויונייטד ישחקו רק מחר, והבלוז השתמשו בכך כדי לפתוח פער זמני של חמש נקודות בפסגה. למשחק הערב הגיעה צ'לסי עם שני שערי זכות בלבד בשלושת משחקיה האחרונים, בהם ניצחה רק פעם אחת, והיום, על אף שההתקפה שוב לא הזכירה את הימים המדהימים של תחילת העונה, עשו שחקניו של קרלו אנצ'לוטי את העבודה ושמרו על המאזן המושלם בסטמפורד ברידג' העונה.

גם הערב נאלץ המנג'ר האיטלקי להסתדר ללא פרנק למפארד, אלכס, יוסי בניון ודניאל סטארידג', אך ז'וזה בוסינגווה ששב להרכב ויורי ז'ירקוב, שהמשיך לקבל את הקרדיט, שוב היה בין המצטיינים. הקשר הרוסי ניצל כדור עומק מצוין של ניקולא אנלקה בדקה ה-23 כדי לבשל לפלורן מאלודה את הראשון במשחק, השביעי שלו העונה, ולשם שינוי - שער ברגל ימין.

משם והלאה צ'לסי הורידה הילוך, ולאחר שמבקיע השער הראשון הוחלף בדקה ה-72 על ידי סולומון קאלו, הוכיח החלוץ האפריקאי המחליף כי גם הוא לא שכח לכבוש: מבצע קבוצתי נהדר של התקפת צ'לסי הסתיים ברגלו החלוץ מחוף השנהב, שהבקיע את הרביעי שלו העונה ועשה 0:2 בדקה ה-81. משם, מיותר לציין, וולבס כבר לא חזרה, ורצף משחקיה ללא ניצחון התארך לשמונה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טוטנהאם - אברטון 1:1

שלושה ימים לאחר אחד המשחקים המוזרים בליגת האלופות, בו ספגה טוטנהאם רביעייה תוך מחצית אחת והשיבה בשלושה שערים זהים לחלוטין בשנייה, ניסו התרנגולים לשמר את המומנטום גם בליגה מול אברטון. אך בקבוצה של הארי רדנאפ, כמו בקבוצה של הארי רדנאפ, יציבות אף פעם לא הייתה אחת התכונות המאפיינות. טוטנהאם נפרדה מאברטון בתיקו 1:1, שמעלה אותה זמנית למקום השלישי ואת אברטון לתשיעי.

דווקא האורחים כבשו ראשונים כבר בדקה ה-17, כשהמגן השמאלי לייטון ביינס ביצע בעיטה חופשית מהסרטים ישר לחיבורים של גומס שאפילו לא זז. שער בכורה העונה למגן הנפלא בן ה-25, שבישל כבר שניים. השוויון לא איחר להגיע כשבדקה ה-21, הגבהה של אלן יוטון תפסה את טים הווארד עם המכנסיים למטה. השוער יצא ותפס רק אוויר, קראוץ' הצליח ליישר לאמצע שם נמצא רפאל ואן דר וארט שמחצי מטר בעט פצצה פנימה. שער רביעי של ואן דר וארט במדי התרנגולים מאז הגיע וללא ספק הקל בכל הקריירה שלו.

עד הסיום, הצליחה טוטנהאם להפעיל לחץ על הגנת אברטון, אך ניסתה לשחק רק על כדורים גבוהים ולא הצליחה למצוא את השער שני במשחק, שיסדר לה ניצחון שלישי ברציפות.

משחקים נוספים

ברמינגהאם - בלקפול 0:2
לברמינגהאם: ליאם רידג'וול (36), ניקולה זיגיץ' (56)

וויגאן - בולטון 1:1
לוויגאן: הוגו רודאיגה (59), לבולטון: יוהאן אלמנדר (66)

ווסט ברומיץ' - פולהאם 1:2
לווסט ברומיץ': יוסף מולומבו (17), מארק אנטואן פורצ'ון (40), לפולהאם: סקוט קארסון (עצמי, 9)

סנדרלנד - אסטון וילה 0:1
לסנדרלנד: ריצ'ארד דאן (עצמי, 25)

עדכון אחרון: 17:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully